Gruppköp

alfa

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
zx6rr(green and mean)
Hejsan Swedie kan du inte starta ett forum där alla gruppköp ligger.
Som det är nu så ligger det ju utspritt överallt det är ren tur o träff
om man hittar dom.
Om det är fler som tycker som jag är det bara att fortsätta på denna tråd.

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Skitbra idé...och jag tycker saker brukar hännda grymmt fort på dehära forumet så det kommer säkert finnas en liten "Gruppköpsdel" imorgon när man tittar in på sporthoj.com...=)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag är osäkert på hur jag ska tillåta gruppköp. Men det kan nog vara en bra ide att samla ihop dom. Kommer bli strikta regler. Troligen kommer forumet vara låst för nya trådar. Så jag startar trådar, ni svarar på dom vid intresse. Jag kan dock låta en annan vara ansvarig för själva gruppköpet. Bara att jag startar det.

Jag vill ha lite kontroll och även gynna svenska marknaden. Så OM ni vill ha ett gruppköp, fråga först de som annonserar på Sporthoj.com, sedan gå vidare till andra i Sverige och som sista utväg ett utländskt företag.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Swedie skrev:
Jag är osäkert på hur jag ska tillåta gruppköp. Men det kan nog vara en bra ide att samla ihop dom. Kommer bli strikta regler. Troligen kommer forumet vara låst för nya trådar. Så jag startar trådar, ni svarar på dom vid intresse. Jag kan dock låta en annan vara ansvarig för själva gruppköpet. Bara att jag startar det.

Jag vill ha lite kontroll och även gynna svenska marknaden. Så OM ni vill ha ett gruppköp, fråga först de som annonserar på Sporthoj.com, sedan gå vidare till andra i Sverige och som sista utväg ett utländskt företag.
låter jättebra.. :tummenupp

Ny medlem
Gick med
6 Oct 2003
Hoj
R1 -05
:tummenupp Det är bra tänkt.
Jag tror att det gynnar alla i slut ändan att handla av svenska handlare annars så måste ju de få in pengar på andra delar som man inte köper utomlans.

Rocks

Ny medlem
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
fzr 1000
[Jag vill ha lite kontroll och även gynna svenska marknaden. Så OM ni vill ha ett gruppköp, fråga först de som annonserar på Sporthoj.com, sedan gå vidare till andra i Sverige och som sista utväg ett utländskt företag.[/QUOTE]

Problemet med svenska marknaden är stendöd pga av att Duell och Grahns "köper" alla handlare på våren sen är det kört för några nya att konkurerra

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Swedie skrev:

låter helt okej hur går det med min förfrågan om gruppköp på däckvärmer från E-racing då du skulle ju kolla de....

majtii

Those were the happy days
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sviterna av en indragning...
Problemet med svenska marknaden är stendöd pga av att Duell och Grahns "köper" alla handlare på våren sen är det kört för några nya att konkurerra

Nix, inte sant.
Finns "frilansare" som står utanför Grahns/Duells.

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
kan ju bli en letsbyit mc ´style!

Känns ju helt rätt på slitagedelar såsom drivpaket bromsbelägg mm mm

Även på en del andra grejer med lite större omsättning.

Kanske kan vara något som sporthoj kan tjäna lite stålar på med..?

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO