Gruppkörning Söndag 2/8

RandomDude

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Triumph Street Triple R -13
Gruppkörning idag söndag 2/8?

Norrorts-turen som var planerad av Fighter igår, blev inställd på grund av vädret (endast Fighter som dök upp även fast det regnade :tummenupp), är det någon som ska ut idag istället?

För mig spelar söder eller norr om staden ingen roll, så någon kan väll komma med ett förslag var vi ska åka!

schizophrana

Guest
hehe, vi är på men om ett tag isf, micke är nere och tvättar le höj så den slipper se ut som den har vattkoppor..sen ska det ju vridas på alla grejer och sprutas till förbannelse.

:näsblod

RandomDude

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
hehe, vi är på men om ett tag isf, micke är nere och tvättar le höj så den slipper se ut som den har vattkoppor..sen ska det ju vridas på alla grejer och sprutas till förbannelse.

:näsblod

Det fungerar bra för mig, ska vi säga en preliminär tid: 15.00?

Jag ska också säga att jag inte kan några bra vägar norr om staden, så jag hoppas någon annan kan stå för vägvalet :rolleyes:

schizophrana

Guest
Det fungerar bra för mig, ska vi säga en preliminär tid: 15.00?

Jag ska också säga att jag inte kan några bra vägar norr om staden, så jag hoppas någon annan kan stå för vägvalet :rolleyes:

Micke är som en vandrande GPS norrut så blir det ditåt så tar han gärna rollen.

Vi kanske är på beror på villken tid?

vilken tid kan du ;)

Last edited:

RandomDude

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Jag är på och röstar för en sväng på södra sidan.

För mig spelar det ingen större roll, men vi får väll se hur många som ska med från norra vs södra sidan, samt om någon kan stå för vägvalet söder om stan, Micke verkade ställa upp på att välja vägar om det sker norr om stan i alla fall!?

Men om det sker på norra sidan, hänger du med i alla fall? Samt när kunde hult åka och när börjar schizophrana&Co bli klara med hojen tror ni? :tungan

schizophrana

Guest
För mig spelar det ingen större roll, men vi får väll se hur många som ska med från norra vs södra sidan, samt om någon kan stå för vägvalet söder om stan, Micke verkade ställa upp på att välja vägar om det sker norr om stan i alla fall!?

Men om det sker på norra sidan, hänger du med i alla fall? Samt när kunde hult åka och när börjar schizophrana&Co bli klara med hojen tror ni? :tungan

Vi är klara med hojen nu! Norr eller söder spelar ingen roll, men micke och jag är kassa på vägar söder om stan men ställer upp som ledare norr om stan om det blir akutuellt, men somsagt, det spelar oss ingen roll!

EDIT:
Hult! och framlidne Insekten har nu talat i tele och kommit fram till att det sker samling klockan 14.00 på högkvarteret a.k.a McDonalds Sveavägen, resväg bestäms närmare där men det lutar åt norrkörning. Tempo medel +moms men kan givetvis anpassas.

Last edited:

RandomDude

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Vi är klara med hojen nu! Norr eller söder spelar ingen roll, men micke och jag är kassa på vägar söder om stan men ställer upp som ledare norr om stan om det blir akutuellt, men somsagt, det spelar oss ingen roll!

EDIT:
Hult! och framlidne Insekten har nu talat i tele och kommit fram till att det sker samling klockan 14.00 på högkvarteret a.k.a McDonalds Sveavägen, resväg bestäms närmare där men det lutar åt norrkörning. Tempo medel +moms men kan givetvis anpassas.

Det fungerar bra för mig! Bra att någon tog initiativet och bestämde något :tummenupp

Nu ska jag fixa lite med hojen, tanka, kolla kedja, etc.

Elbling

Nybörjare igen
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
Hacke hackspett
Ska försöka haka på jag med idag. Röstar på norr (men börjar inte gråta om det blir söder).

schizophrana

Guest
1. eV1te
2. Insekten + Schizophrana
3. HULT! + bättre hälft
4. Kiwi60
5. Elbling
6.
7.
osv

RandomDude

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Tack för en trevlig körning :tummenupp

För mig blev den slutgiltiga summan 21.8 Mil hem till hem (0.6 l/milen)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln