Jimmy.F
Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Ingen som skall ta en morgontur i morgon? Jag och sambon funderar på en lungn tur mellan 08,00-11,00 kanske från skokskyrkogården till vaxholm och hem igen! Vore trevligt med sälskap!
Om jag inte är allt för morgonseg skall jag försöka dyka upp till 12.30... missade ju torsdags-rallyt för att man é så lojal mot sin trevliga arbetsgivare...
Körning imorgon söndag var ju det vi kommit överens om från början!
Hade ingen aning om att det var någon körning idag!
Så det var ju trist!
Vi får väl se imorgon hur det blir!
Norröver var ju det vi hade sagt!
Möte vid MC-Donalds i Upplandsväsby kanske!?
Är inte helt hundra på om jag själv kan men...
Den finns längs vägen strax innan ni stack från oss, det var någon i gruppen som såg nå´t fladdra förbi. Svar kommer snart att komma exakt var det var.....Tack för den lite kortare turen! MEN jag börjar tycka att det blir lite dyrt med er körning! Nu har jag TAPPAT min mobil för 3:e gången idag!!!! Börjar tappa suget för mobil alltså., vad är meningen med mobil när man inte får ha kvar dem???
Det är tråkigt att jobba!!!
Den finns längs vägen strax innan ni stack från oss, det var någon i gruppen som såg nå´t fladdra förbi. Svar kommer snart att komma exakt var det var.....
Jag blev tvungen att hoppa körningen idag. Jag har haft ett litet oljeläckage som retat mig en del , så jag beslutade mig för att vända om halvvägs till Skogis idag för att försöka åtgärda detta.
Vill däremot slå ett slag för en körning imorgon...På norrsidan?? Intresserade gör klokt i att säga bu eller bä, så får vi se vad det blir av det hela.
Hoppas ni får det så roligt idag!
Nilax
Tack för den lite kortare turen! MEN jag börjar tycka att det blir lite dyrt med er körning! Nu har jag TAPPAT min mobil för 3:e gången idag!!!! Börjar tappa suget för mobil alltså., vad är meningen med mobil när man inte får ha kvar dem???
Det är tråkigt att jobba!!!
tack all för en grymt trevlig tur idag med MYCKET bra tempo,trevligt folk och grym starthjälp....
jag tycker vi utser tomas till ständig reiseleiter och pm:ar swedie om att byta hans nick till - tomp@tempo eller liknande..
hoppar åkning imrron då jag ska hämta sambon och kanske utreda lite startproblem på hojen (eller orkar ni knuffa igång mig säsongen ut... )
//dennis
hahaa... ja fan, Omega och jag är ena riktiga pussies! Micke, varför inte köra under en landandes ambulanshelikopter... vi hade ju bara blivit skivad smörgåsmat under rotorn... Fast det var snyggt parerad sladd av dig
Var skitkul idag... fast lite kallt, men det får man ta... Satt ocj tänkte på att vi klarat oss bra från incidenter i år (peppar peppar), förra året var det en hel del småhändelser som rådjurskrockar, avåkningar, påbackningar etc... men i år har vi klarat det bra, hoppas det får fortsätta så!
Kan nog tyvärr inte åka i morgon, hoppas ni får lika trevligt om i dag!
Jag har fixat oljedroppet !! Ska vi säga 12.30 vid Donken- Väsby imorgon.
Är alla på? 12.30 vid Donken- Väsby idag!?
Så tar vi oss en tur!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |