Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
Här kommer spam till folket!
spam.jpg

Som m1cke skrev så kan det ju vara kul om vi berättar vad som händer med hojarna i dessa mörka tider. Fast då blir det ingen överraskning till våren :rolleyes:

Jag skall dit med en mindre supermotard framstänka, nytt bakljus,blinkers och skylthållare. :tuttar

DollarKatten: jag tycker det hjälper att mecka å fixa med hojen :tummenupp

Last edited:

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Om vi skulle ha en poll på tänkbara objekt kan man ta in alla nakna hojar och hela sporthojsortimentet i pollen... Där ser ni ungefär var jag är i beslutsprocessen :rofl :D Det ska väl koka ner till max 3 alternativ till efter mässan har jag beslutat.

Ang Thomas kolfiberdetaljer tror jag vi behöver hela Trajas sortiment att kunna kryssa i :hihi :D

Jag gissar att dema2 fortfarande varvar öl med att fortsätta bättra på sina slippapperssargade händer i hopp om bättre och lackade tider.

nilax tror jag letar kwak-grön färg att omsorgsfullt försöka dölja spåren från marksyningen. Ett resultat av ett nyfiket rådjur som prompt skulle spana hans läckra hoj.

Bäckfajjer ligger och myser med damen framför brasan och förnekar den eldiga damen i garaget. Frågan är hur länge hon låter sej förnekas? ;)

saeco12 tror jag har blivit en jävel på att fota.

Nå, är jag helt off?

Last edited:

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Jag har precis flyttat in i min nya lya i Vaxholm( om det stället är bekant)... Kan väl bli lite fika här framöver om nån har vägarna förbi. Min Honda står och sover på Ingarö hos en polare och Ninjan sover över på en trevlig verkstad som bjussar på vinterförvaring ( Örby Mc). Båda är påställda och kan alltså tagas ut för eventuella irrfärder närhelst vädret tillåter..

Nisse

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
lite småspam

Nä ni, Hyndan inte klar. Har kommit så långt som till processen med offert av lagning. :gnissla . Aldrig varit med om något liknande. Annars är hon inte avställd och hade kunnat varit villig vid bra väder. Kram på er

omega3

www.bombrepa.se
Gick med
10 May 2008
Hoj
Yamaha R1 -01 + cbr600f1 -87
Hello, gubbs och bönor!

Det är hög tid att tänka på att planera in nästa års bankörningar! Jag har fått lite tips, från min kompis Per, på preliminära datum för olika kurser på storbana nästa år!

Kolla in dessa och dröm till våren... Dags att jobba dubbla skift för att dra in pengar till startavgifterna nu...

Mvh Andreas
http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=5081

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Om vi skulle ha en poll på tänkbara objekt kan man ta in alla nakna hojar och hela sporthojsortimentet i pollen... Där ser ni ungefär var jag är i beslutsprocessen :rofl :D Det ska väl koka ner till max 3 alternativ till efter mässan har jag beslutat.

Ang Thomas kolfiberdetaljer tror jag vi behöver hela Trajas sortiment att kunna kryssa i :hihi :D

Jag gissar att dema2 fortfarande varvar öl med att fortsätta bättra på sina slippapperssargade händer i hopp om bättre och lackade tider.

nilax tror jag letar kwak-grön färg att omsorgsfullt försöka dölja spåren från marksyningen. Ett resultat av ett nyfiket rådjur som prompt skulle spana hans läckra hoj.

Bäckfajjer ligger och myser med damen framför brasan och förnekar den eldiga damen i garaget. Frågan är hur länge hon låter sej förnekas? ;)

saeco12 tror jag har blivit en jävel på att fota.

Nå, är jag helt off?

Shit.. har du nån insider information eller är du släkt med saida? Du prickade nog in allt:D

Jag har precis flyttat in i min nya lya i Vaxholm( om det stället är bekant)...
Nisse

Vaxholm, va fan e det:va :rolleyes:

Nä ni, Hyndan inte klar. Har kommit så långt som till processen med offert av lagning. :gnissla . Aldrig varit med om något liknande. Annars är hon inte avställd och hade kunnat varit villig vid bra väder. Kram på er

Jävlar vilken tid det tar:huvet Se till att den är färdig till vårkanten bara:)

Någon bankörning skulle det ju vara roligt om vi kunde köra tillsammans:tummenupp Eller så alternerar vi mellan bulten och bogan varannan vecka och kör typ 10-15 repor:rolleyes:

Last edited:

BikerSimba

Ny medlem
Gick med
19 May 2008
Hoj
CB1000RA + KTM 640
Hello, gubbs och bönor!

Det är hög tid att tänka på att planera in nästa års bankörningar! Jag har fått lite tips, från min kompis Per, på preliminära datum för olika kurser på storbana nästa år!

Kolla in dessa och dröm till våren... Dags att jobba dubbla skift för att dra in pengar till startavgifterna nu...

Mvh Andreas
http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=5081

Yo.. Vilken bana och dag tänker du boka? är lite sugen själv :p

omega3

www.bombrepa.se
Gick med
10 May 2008
Hoj
Yamaha R1 -01 + cbr600f1 -87
Men vänta lite nu. Vad har allt detta med gruppkörning att göra? :confused:

Ja, Precis!:mad: Var är Explorer58 när man behöver honom som bäst?!:confused:

PS. Gelleråsen är rolig bana... och Linköpings motorstadio. Gotland sägs vara grym... DS. :yoparty

Last edited:

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
Men vänta lite nu. Vad har allt detta med gruppkörning att göra? :confused:

Vi bygger upp team och gruppdynamiken inför kommande säsong. Vi ska få bättre förståelse för varandras styrkor och svaghter för att på ett bättre sätt tillgodogöra oss erfarenheterna med varje gruppkörning.

...eller så är vi helt sonika körkåta vilket kan ta uttryck på detta vis.

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Nämen hörni, vi kanske skulle starta en egen Klubb?? Det börjar ju kännas som om vi är en stor och glad familj, eller typ liksom..:) :pannkyss

Nilax af Vaxholmix

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Slowriders MC - fan ,det är ju bra! Eller "Rolig MC" på Norska kanske??

Vi får hoppas på en snabb växthuseffekt så den här årstiden blir utmobbad.

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Nämen hörni, vi kanske skulle starta en egen Klubb?? Det börjar ju kännas som om vi är en stor och glad familj, eller typ liksom..:) :pannkyss

Nilax af Vaxholmix

Ja va fan, vi är ju typ 20st totalt kanske:tummenupp

Och bara namnet slowriders mc låter ju stenhårt:yoparty Med klubbtröjor och allt! Tänk er en ny MC-klubb i sthlm som sätter skräck i farbror haffa:D

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Ja ja, du får copyrighten, du kanske vill bli vår förste President också??:tummenupp

Mera klubb, mera klubb, mera klubb, mera klubb!!:yoparty :yoparty :yoparty

Vilka kan tänkas bli hangarounds eller prospects?? Vilka visioner, tänk bara....

Last edited:

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
Ja ja, du får copyrighten, du kanske vill bli vår förste President också??:tummenupp

Mera klubb, mera klubb, mera klubb, mera klubb!!:yoparty :yoparty :yoparty

Vilka kan tänkas bli hangarounds eller prospects?? Vilka visioner, tänk bara....

Vi kan väl inte ha en klubb där el presidente uteblir vid 99% av körningarna :rofl :notch-notch-sweeney-tod

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati