dema2
www.bombrepa.se
Nej, ska kolla åt tjejens brorsa.. Om jag nu är rätt person.. Bokvägen.. Då är det ju givet att du hänger med på en kaffe ner till rosenhill när ja kollat klart?!
du har pm (snart)
Nej, ska kolla åt tjejens brorsa.. Om jag nu är rätt person.. Bokvägen.. Då är det ju givet att du hänger med på en kaffe ner till rosenhill när ja kollat klart?!
Man måste hålla med, grymt roligt att träffa alla igen även om man saknade vissa.... Skärpning nu alla som känner er träffade Ännu mer glädjande var att banan var i fint skick det blev ju inte sämre av att det stod fotografer i fotokurvan... Dema2 måste ha tränat på tompa-tempo hela vintern, för tempot var bra och passande en sån här vårdag
@Omega, mina dekaler kom ifrån http://www.bil-dekalen.se/
Någon som skall ut i dag? Jag tänkte åka till Bulten och fota, tar gärna lite posebilder också om någon är sugen. Sällis till Bulten någon? Inte före 12 dock.
Någon som skall ut i dag? Jag tänkte åka till Bulten och fota, tar gärna lite posebilder också om någon är sugen. Sällis till Bulten någon? Inte före 12 dock.
Ni måste börja ta deg för korten alltså!
Adam
Kul väder.. kanske skjuter på det en timma, skulle bli bättre fram mot lunch enlig smhi..
För mig funkar efter 12 också, men kanske inte att mötas upp vid 15, känns sent.
Men var det först efter 15 du kunde micke? Eller var det bara förslag?
Adam
Yeesss.. har lite annat att göra innan.. dessutom regnar det just nu.. Torkar det upp och blir sol så kan jag komma typ vid 15 tiden, men ni är kanske ute och bränner fortfarande då?
Härligt vårtecken med full Rosenhillparkering!
Om det bara torkar upp så står jag i startblocken!!
samma här
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |