Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

RedHelmet

Ny medlem
Gick med
23 Nov 2008
Hoj
FZ6-S S2
Man måste hålla med, grymt roligt att träffa alla igen även om man saknade vissa.... Skärpning nu alla som känner er träffade:tummenupp Ännu mer glädjande var att banan var i fint skick :banana det blev ju inte sämre av att det stod fotografer i fotokurvan... Dema2 måste ha tränat på tompa-tempo hela vintern, för tempot var bra och passande en sån här vårdag:tummenupp

@Omega, mina dekaler kom ifrån http://www.bil-dekalen.se/

Jaja. Känner mig träffad. :) Men hojen är inte ute än!
Dyker upp så fort tingens ordning fallit på plats. Längtar ut till vägarna!
Reidun

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Någon som skall ut i dag? Jag tänkte åka till Bulten och fota, tar gärna lite posebilder också om någon är sugen. Sällis till Bulten någon? Inte före 12 dock.

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Någon som skall ut i dag? Jag tänkte åka till Bulten och fota, tar gärna lite posebilder också om någon är sugen. Sällis till Bulten någon? Inte före 12 dock.

På eftermiddagen kan jag, typ 15 tiden.... alltid sugen på att bli fotad:) skriv gärna vilken tid du ska ut, och även om andra ska ut och åka idag. Dema och dollarkatten ska nog ut men det på förmiddagen

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Som sagt, jag har flaggat för att åka idag,bulten vore kul. Jag kommer att ha min grabb bakpå och brumma fram på min "nya" Kawa Z650, så räkna inte med gasa-satan tempo.
Ninjan får nya däck på tisdag, dom som sitter på nu är Hyland i kvadrat och bör inte köras på mer än till o från verkstad.

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp

lyckades faktiskt hamna på bild redan igår men bulten lär det ju bli idag med så vi ses nog :tummenupp

du har pm å grejer

//dennis

DollarKatten

www.bombrepa.se
Gick med
4 Feb 2006
Hoj
zx10r -04,KTM 625 SXC -05
Jag åker och kollar på en hoj i tullinge runt 10-tiden, sen tänkte ja väl åka till Rosenhill och eventuellt möta upp fler, ta en kaffe o sen köra en bit, då kanske man kan bli fotad också alltså... :) Ni måste börja ta deg för korten alltså! :)

Adam

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Ni måste börja ta deg för korten alltså! :)

Adam

Absolut, om du tjatar :tummenupp Nja, vanliga inte högupplösta och allt för arbetade bjussar jag gärna på för det är kul. Foto är min stora hobby, och jag är tacksam att ni puttrar fram å tebax så jag har något att fota :tuttar

Om det inte börjar regna åker jag till Shell i Täby till halv tolv, för vidare färd till de södra breddgraderna.

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
Kul väder.. kanske skjuter på det en timma, skulle bli bättre fram mot lunch enlig smhi..

håller med ska vi satsa på rosenhill vid 12-rycket ist ?
jag är iofs på även senare på em,ska ju som sagt klarna upp enl vädergurusarna

hörs vidare i tråden,via PM eller sms

/dennis

DollarKatten

www.bombrepa.se
Gick med
4 Feb 2006
Hoj
För mig funkar efter 12 också, men kanske inte att mötas upp vid 15, känns sent.
Men var det först efter 15 du kunde micke? Eller var det bara förslag?

Adam

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
För mig funkar efter 12 också, men kanske inte att mötas upp vid 15, känns sent.
Men var det först efter 15 du kunde micke? Eller var det bara förslag?

Adam

Yeesss.. har lite annat att göra innan.. dessutom regnar det just nu..:( Torkar det upp och blir sol så kan jag komma typ vid 15 tiden, men ni är kanske ute och bränner fortfarande då?

DollarKatten

www.bombrepa.se
Gick med
4 Feb 2006
Hoj
Yeesss.. har lite annat att göra innan.. dessutom regnar det just nu..:( Torkar det upp och blir sol så kan jag komma typ vid 15 tiden, men ni är kanske ute och bränner fortfarande då?

Mycket möjligt. För tillfället ligger jag i understället hemma o väntar på solen.. :)
Släng iväg ett sms eller något när du kommit ut väl.

Adam 0704970300

Sjånadrotten

Bättre Lyss;Än Att Aldrig Spänna En Båge
Gick med
11 May 2008
Hoj
DL650A V-Strom
Så här soligt och populärt var Rosenhill igår

Nästan för varmt med ylleunderstället på. Hamnade ffg på bild på Bulten, credit till fotografen GubbLasse. Alltid lika kul att se sig själv på bild, vi har ju alla mer eller mindre narcissistiska drag.

Pano

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Härligt vårtecken med full Rosenhillparkering!

Om det bara torkar upp så står jag i startblocken!!

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Rullar iväg nu, skall till en kompis i Åkersberga. Närmar jag mig "fel" sida om stan så hör jag av mig :)

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Åka....

Åker härifrån till Rosenhill via Strängnäs-Stallarholmen-Mariefred-Södertälje om en stund bör vara framme vid 15->15.30 efter det Bulten? Sorunda?
Cruella & Omega3

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...