Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

gnällhoj.com

Ny medlem
Gick med
12 May 2009
I landet där döden kommer som en befrielse
Hoj
fyra st nästan nya
Trots att det bara är tredje torsdagen
Sen har det ju varit två grupper varje gång
Men nu var det mer uttalat förarindelning .. Så funkade det ju otroligt bra
( trots att det var en som läst reglerna lite slarvigt ) ingen fara )
Som vanligt eloge till ledare och kökarlar
trevligt sällskap i VÄRMEN och chans att träffa nya bröder

omega3

www.bombrepa.se
Gick med
10 May 2008
Hoj
Yamaha R1 -01 + cbr600f1 -87
Varmt var det, jag på nåt sätt vaknade till liv på hojen först efter Rosenhill efter att ha hällt i mig två flaskor vatten. Läs: straffet för festincidenterna förrgår natt:D:yoparty

Och erbjudandet att provsitta Duccen kvarstår, om du vågar:D

Straffet är obarmhärtigt när det gäller osunt leverne!:fyllisar :arsele:rolleyes:

Jag vågar inte sätta mig på den... då har jag stämplat in mitt mamn för tid och evighet på en ny 848... vilket min plånkob skriker ut sin ångest för!:näsblod

Men tack för erbjudandet i alla fall!:Bugar

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Så nu är man hemma och kan softa lite.. Tack för igår alla som var med:) Trevligt att det är så många nya varje gång! Som en del har skrivit och märkte igår prövade vi med två grupper med lite olika farter, lugnt och en lite mer inspirerad grupp. Personligen tyckte jag att det fungerade över förväntan, var lite orolig att det skulle bli lite av att "Min kompis åker i den gruppen så då ska jag också göra det", men jag tyckte alla skötte det väldigt bra.:tummenupp

Gårdagen var lite av ett test och jag tycker att vi ska testa det några gånger till med två grupper med lite olika tempo. Gruppen (min iaf) blev helt klart mindre utdragen än vad den brukar bli, mycket mer flyt i körningen. Och vad jag kan läsa och hörde igår så fungerade det lika bra i lugna gruppen:)

Nu får ingen ta illa vid sig, men jag är lite nyfiken på alla som viker av efter första stoppet. Värmen var tror jag en stor anledning igår, men jag tycker det har hänt de senaste gångerna. Motsvarar inte körningen era förväntningar? Går det för sakta/ för snabbt? Högst frivilligt att svara, är bara nyfiken och ju mer feedback vi får desto bättre kan vi göra körningarna.

/Micke - köledare i "inspirerade" gruppen.

Jobba????:va Är det samma sak som att ligge på bulten och leka fotomodell för dig??!!:arsele

Jag vill fullt dementera att jag sviker mitt heltidsjobb som fotomodell på bulten, det här är bara ett extra jobb..

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Nu får ingen ta illa vid sig, men jag är lite nyfiken på alla som viker av efter första stoppet. Värmen var tror jag en stor anledning igår, men jag tycker det har hänt de senaste gångerna. Motsvarar inte körningen era förväntningar? Går det för sakta/ för snabbt? Högst frivilligt att svara, är bara nyfiken och ju mer feedback vi får desto bättre kan vi göra körningarna.

Bra fundering :tummenupp

Igår var det värmen för min del, kände mig inte tillräckligt fräsch. Och det var nog fler med mig.

Kan det vara så att det är kul att träffa kompisar innan avfärd och vid fika, sen åker man hellre sista biten själv eller i mindre grupp?

omega3

www.bombrepa.se
Gick med
10 May 2008
Hoj
Yamaha R1 -01 + cbr600f1 -87
Jag vill fullt dementera att jag sviker mitt heltidsjobb som fotomodell på bulten, det här är bara ett extra jobb..

Puhhh... Gick nästan och blev lite kallsvettig där! trodde att du hade blivit uppsagd som fotomodell.:D Men då är ju ordningen återställd igen!:yoparty

Men du måste berätta hemlisen bakom att få komme med på så många kort under så kort tid...:confused::va Jag har dragit på den där bulten och har väl bara kommit med på ett enstaka kort som nån stackare har knäppt av från höften.. oftast blir jag likt statister bortklippt innan bilderna kommer upp. :brinnerup

Har jag ful sparkdräkt eller??!!:gnissla

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Puhhh... Gick nästan och blev lite kallsvettig där! trodde att du hade blivit uppsagd som fotomodell.:D Men då är ju ordningen återställd igen!:yoparty

Men du måste berätta hemlisen bakom att få komme med på så många kort under så kort tid...:confused::va Jag har dragit på den där bulten och har väl bara kommit med på ett enstaka kort som nån stackare har knäppt av från höften.. oftast blir jag likt statister bortklippt innan bilderna kommer upp. :brinnerup

Har jag ful sparkdräkt eller??!!:gnissla

Du har fel hoj:tuttar

namnlös

Ny medlem
Gick med
16 May 2008
Hoj
CB900,FZR1000,CBR 929,TL1000S,F6S S2R

För många var det nog värmen, själv så hade jag problem med glasögon och synproblem (börjar bli gammal) det kommer inte att upprepas.:huvet

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
:mad: jag sa det i förtroende:mad:

:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl

för mig var det mekande+körförbud pga obesiktad hoj,jag vek ju inte av efter första stoppet iofs,jag vek ju ner mig INNAN det första stoppet :D

alla vet ju att : 1. Gixxer is da shit
2. Vitt är det nya svarta

ps. var är Explorer58 när man behöver honom :):krama ds

Last edited:

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
IMG_06082.jpg

Åkte ni MER efter Sorundasnurran? Det visste inte jag jag trodde alla bara skägga vidare :S

FAN också!

Nu till frågan, kan NÅN typ pricka in vart vi åkte igår? Va så tokigt skön väg men såfort jag försöker leta reda på vägen på Eniro så snurrar jag bort mig som en sån här skissbok då man ska leda musen till osten runt massa kringliga slingor men bara en stämmer :S

Last edited:

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Ja.. Vi fortsatte efter rosen.. Jag gick ju runt och informerade alla om det..

här åkte vi från tungelsta till rosen. Jag antar att du hittar till tungelsta iaf;)

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Ja.. Vi fortsatte efter rosen.. Jag gick ju runt och informerade alla om det..

här åkte vi från tungelsta till rosen. Jag antar att du hittar till tungelsta iaf;)

Måste fått hjärnsläpp :p

Shyst väg, ser inte så krokig ut på kartan men jävlar va den slingra sig på ställen!

DollarKatten

www.bombrepa.se
Gick med
4 Feb 2006
Hoj
zx10r -04,KTM 625 SXC -05

Tyckte dom 2 grupperna funkade super igår, jäkligt bra flyt och tempo, lätt värt att prova i framtiden också.

Ang avvikningar så känner jag själv att jag är på Torsdagskörningen för att träffa alla sköna människor, snacka lite skit och ta en kaffe, köra en liten sväng med gruppen, för att sen dra en lite repa i mindre grupp.
Igår var det ju också värmen och bara trötthet från min sida, behövde komma hem i tid! :)
Ses i morrn?
Adam

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj