Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

ahlis

Medlem
Gick med
17 Jul 2009
Hoj
2008 Honda CBR600RR
Tror de va nån liten mus som smet med mig hem igår, imorse när jag skulle ut kom en liten gnagare ( max 20 mm lång ) kutandes mot min hoj! Tur att jag är STOR OCH FARLIG! :D

...helt ur det blå, men hur går det med det brittiska elsystemet? Någon ny kabelbrand? Några fish-n-chipsätande möss i tanken som kom med från ön med europas mest ofördeaktiga genpol? (Jag tänker rött hår, utstående öron, kroknäbb med alkoröd tipp, blekfet, gamnacke och sluttande axlar). :arsele :krama

m1cke, visst är det skönt att hojen startar när vi vill ut och åka ;)

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
...ut kom en liten gnagare ( max 20 mm lång ) kutandes mot min hoj!.. :D

Lovar att den kom från en trajafabrik! Hade den t.ex. spetsig nos? Osedvanligt lång svans? Dålig genpol?

Japp, japs hojar is the shit:fakta

Har hört från insatta källor att Omega snart också kommer se ljuset.. Sen tar vi Tomas och saeco, en efter en.. mouhahaha

Visste att Omega var en bra kille! Japps, klart vi ska assimilera de brittsmittade pågarna i japanernas underbara värld :)

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
...helt ur det blå, men hur går det med det brittiska elsystemet? Någon ny kabelbrand? Några fish-n-chipsätande möss i tanken som kom med från ön med europas mest ofördeaktiga genpol? (Jag tänker rött hår, utstående öron, kroknäbb med alkoröd tipp, blekfet, gamnacke och sluttande axlar). :arsele :krama

m1cke, visst är det skönt att hojen startar när vi vill ut och åka ;)

Undrar vems Made in sydostasien-hoj som hade elfel förra veckan?

3726993709_b275c71099_o.jpg

Min går som en klocka! Och blir det ny kommer det blir tyskt stål, inget jädrans kinaskräp.

Japp, japs hojar is the shit:fakta

Har hört från insatta källor att Omega snart också kommer se ljuset.. Sen tar vi Tomas och saeco, en efter en.. mouhahaha

Ja jämfört med pizzaräsern är säkert en jappshoj superkul, men jämfört med en hoj från Brittiska samväldet ... som att jämföra flatlöss och bananer :banana

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
apapap Dom där s.k bildbevisen är inga bevis. Det vet ju alla vad man kan göra med en bild om man använder photoshop!:brinnerup

Jag undrar vem det var som fick spika tak istället för att åka en härlig norrunda alldeles för ett litet tag sedan:va

Bananer med flatlöss låter inget vidare, är det så att ha en hoj från Brittiska samväldet

:D:D
Undrar vems Made in sydostasien-hoj som hade elfel förra veckan?

3726993709_b275c71099_o.jpg

Min går som en klocka! Och blir det ny kommer det blir tyskt stål, inget jädrans kinaskräp.

Ja jämfört med pizzaräsern är säkert en jappshoj superkul, men jämfört med en hoj från Brittiska samväldet ... som att jämföra flatlöss och bananer :banana

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Hahahaa AOUCH jag trodde inte ni skulle låta mig axla det ansvaret men happ, Upp till bevis nudå :p Ut o köra imorn och Ons på rekrunda :)

Nån som vill göra sällskap imorn runt 18 ? :yoparty:krama

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Du får lugna dig tills efter Gåsen den 6 september. När du schtekt oss allihopa där är du välkommen att ta taktpinnen :tummenupp

Jag schteeker nog dig redan nu ska du se :)

Nä men på allvar så tar jag gäääärna hand om den långsamma gruppen på torsdag! Hittat en skitfin väg som jag o polarn tog med bil idag på rekrunda, imorn blir det hoj och på Ons ska jag nog ringa #1 i Snabba gruppen så vi kan samåka så han har ett hum hur jag tänkt mig :)

Vågar ni? :) :tuttar

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj

Nej!

Fast å andra sidan vore det en syn för gudar att ha dig längst fram på den där gamla moppen du kom inblåsandes med kl 18.16 senast ... iförd Alpinestars senaste mysbyxor i kevlar :D :krama

Tyvärr kan jag inte vara med på torsdag, men m1cke fixar säkert fotografer :tummenupp

Om någon skall åka så gör gärna en lista ... Så folk vet att det blir åka av :yoparty

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Är jag och hojen hela när jag kommit hem från Gelleråsen så hakar jag nog på på torsdag, kör ni alltid samma runda eller??
Har bara åkt en torsdagskörning innan..

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...