Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

vill ha

Dysleksiker
Gick med
14 Aug 2007
Hoj
KTM 950SM No Pimp Edition
Straffet för att inte "anmäla" sig.=Börja läcka kylvatten.Fick avbryta :confused:
Men det var inga problem sen.
Kom hem utan att tempen steg.
Hoppas ni fick en bra tur.

Karma Rider

Ny medlem
Gick med
1 Nov 2009
Hoj
SV 650 S
Någon som vill ut och åka på lördag...norröver?

Har bara hunnit med tråkiga långkörningar hitintills och är sugen på åka ut på lördag några timmar och undrar om det är någon som vill följa med. Jag är ganska ny här så super om du/ni vet några bra vägar. Har hojen i sumpan så drar gärna norröver. Inga planer på direkt buskörning...har inte råd med fler fortkörningsböter :mad:. Skulle även vilja bli lite säkrare i kurvkörning.

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Har bara hunnit med tråkiga långkörningar hitintills och är sugen på åka ut på lördag några timmar och undrar om det är någon som vill följa med. Jag är ganska ny här så super om du/ni vet några bra vägar. Har hojen i sumpan så drar gärna norröver. Inga planer på direkt buskörning...har inte råd med fler fortkörningsböter :mad:. Skulle även vilja bli lite säkrare i kurvkörning.

Det brukar dyka upp trådar om körningar norrut i stockholmsdelen. Bara att hålla ögonen öppna. Verkar ju inte omöjligt att nästa torsdagstur går norrut.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Vi lär väl dra en repa lördag.. Om det blir norröver eller söderöver låter jag vara osagt. Tempot är lite olika, men det brukar gå att anpassa sig. Kanske en repris på förra lördagens norrkörning följt av Bulten?

joe hill

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2003
Hoj
Big Red Pig
Halloj
Tänkte tacka Anders och Jerker för en trevlig tur i lagom tempo på mysiga vägar:tummenupp
Blire en norrtripp nästa torsdag e jag på.
Åsså en mobil bild från starten.

Bifogat

• IMAG0051.jpg
    IMAG0051.jpg
    165.1 KB · Visningar: 128

RedHelmet

Ny medlem
Gick med
23 Nov 2008
Hoj
FZ6-S S2
Turen igår

Toppenåkning igår. Precisagom fart för att vara första gruppturen på säsongen!
Svängiga vägar och vilket väder! Tack för det goda ledarskapet, både frontman och siste man! Bra jobbat med säker körning!

mugano

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2008
Hoj
SP-1 -01

Tänkte antagligen åka ut imorgon en stund. Helst innan runt kl. 10 Bor inte långt från Sumpan heller:tummenupp

RedHelmet

Ny medlem
Gick med
23 Nov 2008
Hoj
FZ6-S S2
Jag kommer vara där, kl 18 i kväll.
Får se om det finns några hugade i lugnt tempo!

Ja, det vill säga kl 18 vid Skogis som vanligt...

Last edited:

Jazen

med licens to kill
Gick med
8 Aug 2009
Hoj
CBR 1000 - 08
är sugen men ändå inte med tanke på gårdagens avkörning....om jag dyker upp kommer det bli extremt lungt fin tur enbart....

Rotker

Ny medlem
Gick med
24 Jan 2009
Hoj
En annan än den jag hade förut
SÖNDAG 30 maj? Norr-tur? Ja e sugen på att åka en sväng på söndag och vädret ser ju lovande ut. Några som skall ut och åka?

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år