Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Ckei

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2012
Ort
Haninge
Hoj
Kawazaki 1600 Meanstreak
äh de där drar vidare de e nog lugnt...sitter la kvar på jobbet ett tag till annars så kör vi när det passerat. Här åskar de inget än (Skanstull) iof har hörlurar på mig.
 

Goatfish

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2012
Ort
City
Hoj
2000 hynda 929 Fireblade
Kan nog hänga på efter jobbet, kan inte dra förens 16-17 dock. Men om någon annan har hunnit ladda ner Glypmse appen så kan man ju pröva den! :D
 

Ckei

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2012
Ort
Haninge
Hoj
Kawazaki 1600 Meanstreak
Nu e de fint på södra sidan igen , Jag har laddat ner Glypmse så de kan vi prova.
Vi kan ju låta det torka lite så kör vi typ 16:30 då så Goatfish hänger med... möte vid skogskyrkogården?
 

and

Ny medlem
Gick med
2 Nov 2011
Ort
Stockholm
Hoj
2017, Yamaha MT-09
Nu e de fint på södra sidan igen , Jag har laddat ner Glypmse så de kan vi prova.
Vi kan ju låta det torka lite så kör vi typ 16:30 då så Goatfish hänger med... möte vid skogskyrkogården?

Oj vad fint :).. Rymde precis från åskmolnen vid slingerbulten.. Fick gasa lite mera :rofl. Trodde att jag skulle komma undan regnet men icke.. Blöt som en kyrkråtta när jag kom hem.
 

nesko

Ny medlem
Gick med
29 Sep 2004
Ort
Söder om söder
Hoj
Tuono Factory -16
Förhoppningsvis torkar det fort också.

Det var ju fan, nu öser det ner som aldrig förr på södra sidan igen..
 
Last edited:

Ckei

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2012
Ort
Haninge
Hoj
Kawazaki 1600 Meanstreak
Tittar man på hur vädret ska se ut närmsta tiden så ska de tydligen regna en del fram till 17-18 sedan ska de blir sol igen... sedan beror de la lite på vart i Sthlm man är men efter 17 kanske det börjar se bättre ut... fan va jobb ja kommer få gjort idag innan man pallar sig ut.
 

Goatfish

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2012
Ort
City
Hoj
2000 hynda 929 Fireblade
Ska försöka komma iväg så tidigt som möjligt... Så fort man började dra på sig blev det helt plötsligt mycket att göra enligt kollegan! :huvet
 

Ckei

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2012
Ort
Haninge
Hoj
Kawazaki 1600 Meanstreak
drygt men ja kommer köra med Glympse så de e bara skicka till 0709 343334 så kan alla säkert hitta varandra...ja drar till skogskyrkogårdet o väntar där ett tag till 17:00 får se om någon tittar förbi
 

init

Ny medlem
Gick med
22 May 2011
Ort
Stockholm
Hoj
BMW S1000XR -17
Någon som vill ut och köra idag? Det ser ut som att det skall bli fint väder hela dagen. Jag har semester och kan därför köra i stort sett när som helst, men en lämplig tidpunkt att mötas vore kanske 15-17.

Eftersom jag har kört en del både söderut och norrut den senaste tiden föreslår jag österut den här gången. Man skulle t.ex. kunna köra Gamla Skärgårdsvägen till Gustavsberg, sedan en sväng på Ingarö, kanske sedan till Stavsnäs och Sollenkroka, och slutligen via Rindö (två färjor) till Vaxholm.

Ett exempel på möjlig rutt: http://goo.gl/maps/jSYH

Som alltid när jag kör så är det lagligt tempo som gäller. Sedan om någon vill köra snabbare en bit är det inget jag klandrar någon för, huvudsaken är att man väntar i nästa korsning.
 

BH4L

Ny medlem
Gick med
21 May 2012
Ort
Södra sidan
Hoj
Kronan Cykel
Ja tänkte ta en sväng, inte för att ja håller särskilt högt tempo men lagligt är lite för långtråkigt....:näsblod
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top