Itacha75
V.I.F. min älskade vän Norton
Sluta plåga moppen
Plågar den inte mer än dig, Mr. Bombapådieselspillirondell.
Sluta plåga moppen
Jag tar hojen till jobbet imorgon för att slippa sthlmsfjantarna som ska ut till roslagen.
Slutar runt 1400-1600 så om någon är sugen på att glida runt lite/fika så hojta.
Är startklar från Danderyd ~18:30. Om du fortfarande är ute och snurrar i norrort då så kan vi mötas upp...om du orkar med motardtempo d.v.s
Är startklar från Danderyd ~18:30. Om du fortfarande är ute och snurrar i norrort då så kan vi mötas upp...om du orkar med motardtempo d.v.s
jag hakar gärna på. Är i Vallentuna nu, rör mig ner mot Danderyd om 5 min. Var möts ni? (0722535106)
Behöver få i mig något käk; funderar på McD i upplandsväsby så kan jag tanka samtidigt. Sen kan vi snurra mot åkersberga. Är vid McD ~18:45jag hakar gärna på. Är i Vallentuna nu, rör mig ner mot Danderyd om 5 min. Var möts ni? (0722535106)
Vad sägs om mat på McD istället och en glass i Vaxholm?Jag tänkte nog ta en kortare asfaltssväng under kvällen, för att testa ny inställnig på insprutningen inför helgens grusäventyr. Har dock ej käkat mat. Matstopp i Vaxholm?
Vad sägs om mat på McD istället och en glass i Vaxholm?
Ok då Ses vid ditt garage om typ 20-30 minSkit i donken. Fiska upp tösen, möt mig vid mitt garage så tar vi en burgare i Vaxholm Grus på bogan ger fina släpp i utgången av kurvorna Jag rör mig mot garaget, tar mig typ 20 till startklar.
Hallå, glömde ni bort mig nu eller?!
Eftersom jag inte drack alltför mycket igår så blir det antagligen lite åka imorgon. Någon annan som är sugen?
Antar att du menar idag, lördag?
Jag är redan ute!! Hur tomt & fint som helst! View attachment 387384
Om några timmar kommer det väl upp poliskontroller överallt, för att plocka in rattfyllon?
Om det blir körning på söndag så hänger jag gärna på.
Eftersom jag inte drack alltför mycket igår så blir det antagligen lite åka imorgon. Någon annan som är sugen?
Antar att du menar idag, lördag?
Jag är redan ute!! Hur tomt & fint som helst! View attachment 387384
Om några timmar kommer det väl upp poliskontroller överallt, för att plocka in rattfyllon?
Om det blir körning på söndag så hänger jag gärna på.
Jag är inte riktigt redo än tyvärr.Jag tänkte dra ut och rulla lite strax. Först och främst Bulten. Sugen?
Man behöver inte gasa så fasansfullt mycket alla gånger
Och angående nattkörning så är det min specialitet! Sist var jag ute till halv fem och gled omkring.
Jag är inte riktigt redo än tyvärr.
Bulten är lite grusig, speciellt när man åker in mot stan/Arninge (men det antar jag att du vet).
Du tänker inte på Bogan (Bogesundsvägen) nu då? Annars antar jag att du troligen menar från tungelsta.
Hur som, jag åker och fikar på Rosenhill nu. Skriv när du känner dig kry nog!
My bad, såg fel. Du skrev bulten , jag tänkte på bogan.
Jag skriver i tråden lite senare.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |