Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

UNIA

Medlem
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Aprilia Tuono
Sidovagn

Triumph med sidovagn...:tummenupp
Fina bilder från morsan din M1cke.

Bifogat

• Sidovagn2.jpg
    Sidovagn2.jpg
    238.2 KB · Visningar: 45

EQ

back in the sadle again
Gick med
26 Mar 2008
Hoj
KTM 690 Enduro R -12
Hallo! Ni verkar ju haft en supertur idag! :tummenupp

Synd att jag inte hade möjlighet att haka på idag!

Justa bilder! :)

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Va fan, det måste ju vara Tom@s nya Triumph, den var också svart :yoparty (ja, jag är avis ... hurså:))

Fan, var hittar jag en sån vagn, då kan tjejen åka med utan problem...

Tackar för en trevlig dag... hann precis hem tills det var dax att dra på 40-års kalas... var skoj, synd på regnet som träffade oss i 5 minuter, men det kunde vart värre, nu får man tvätta igen :)

Tacka morsan M1cke för fotona, var schyssta! Jag var även med på Conseals bilder såg jag, -mfl av oss, kolla in dom! Synd bara att man såg ut som en uppblåst gris på bilden... fan, måste jobba på det, innan man lägger på sig vinterpälsen och blir ännu fetare! :tungan

Last edited:

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Synd bara att man såg ut som en uppblåst gris på bilden... fan, måste jobba på det, innan man lägger på sig vinterpälsen och blir ännu fetare! :tungan

Köp ett inihelvete tight skinnställ ... då har du inte råd att bli tjock :yoparty

Hämta sågen och ta bort baklappsreghållaren nu :tummenupp

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Någon som ska till stunt & street på onsdag? Ska bli kanonväder, skulle kunna tänka mig en repa...

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Någon som ska till stunt & street på onsdag? Ska bli kanonväder, skulle kunna tänka mig en repa...

Jag och lillgrabben tar bilen dit ... och kameran är med. Så om någon vill ha lite sköna kort på hojen att drömma tillbaka till under vintern så är vi där :tummenupp

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp

också lite sugen eftersom jag aldrig varit där men nu är det ju det där JÄVLA jobbet igen så jag vet inte om jag hinner...

mötas vid skogis i så fall ?

/dennis

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Vi träffas vid Skogis, när kan du vara där Dema, -tror det börjar vid 18.00 om jag inte minns fel. Pepper, -kommer du också till Skogis eller?

Boatdrinks

www.Bombrepa.se
Gick med
25 Dec 2007
Hoj
Fet-Grisen, 1800cc vansinne
Tja! Jag har precis hårdparkerat in i bakvagnen på en lastbil, så jag kommer nog inte att dyka upp på ett tag... Inga skador på mig, och fet-grisen gick att köra därifrån, men endel kosmetiska skador vart det, helförsäkringen tar ju det så det löser sig. Man ska inte jaga luckor på Essinge-leden har jag lärt mig nu:huvet

UNIA

Medlem
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Aprilia Tuono
Har Service bokad om 2 veckor, förhoppningsvis har verkstan fått dit delar då... hojjen e ju körbar, men ser lite trisst ut...

Mutta perkelen Boatdrinks! Du vet väl att bilar är hårda o knuttar är mjuka :huvet .Håll dig på bena så man får fortsätta cruisa med dig på gruppkörningarna.

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Fan Boatdrinks du har en förkärlek för lastbilar och bussar! Skönt att höra det gick bra med dej mannen, inget mer sånt nu bara! Vad var det på hojen som fick sätta livet till? Kåpor, blinkers, etc?

Ta det soft mannen så hörs vi!

Boatdrinks

www.Bombrepa.se
Gick med
25 Dec 2007
Hoj
Fet-Grisen, 1800cc vansinne
Fan Boatdrinks du har en förkärlek för lastbilar och bussar! // Vad var det på hojen som fick sätta livet till? Kåpor, blinkers, etc?

Jorå bussar har jag lyckats ha ihjäl tidigare, denna gång vann dock lastbilen...

Tanken fick en kyss, likaså avgas å lite annat smått å gått.

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
Jag kommer till barkarby om vädret tillåter! Jag såg dig boatdrinks och dr.pepper i korsningen vid ranhammarsvägen! idag vid 17 tiden =)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept