Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Sala Racing park.. Är en bana.. Ingen storbana, men större än en gokartbana.. Kolla youtube så finns säkert lite klipp.

Rätt kul, men det är väl en 12 mil ren transport från sthlm.. Jag tyckte iaf att det var jäääävligt segt att köra hem därifrån på kvällen för nåt år sen :)

Finns många fina grusvägar mot Uppsala till annars, därifrån kan man trixa sig neråt stan på lite trevligare vägar.

spennare90

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2013
Hoj
Yamaha R6 -06
Tjenare!
Jag hänger gärna på till Rörken eller Sala inom snar framtid. Ska montera krashpucklar i veckan så är de bara och gasa :)

linnardt

Medlem
Gick med
16 Nov 2008
Hoj
-
Ska möta upp några i skogis 15:30 för att ta oss till rörken idag. För den som vill följa med från södra sidan var där då. :krama

mcflickan

Jordling
Gick med
13 Jun 2013
Hoj
F650GS
Jag vet, jag är alltid sent ute... men är det ngn som vill åka NU/ikväll? :hej
Eller bara ses och hänga?
Storstadskörning på natten kanske? Måste ju finnas ok 24h fik i den här sta'n också?

Last edited:

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Jag vet, jag är alltid sent ute... men är det ngn som vill åka NU/ikväll? :hej
Eller bara ses och hänga?
Storstadskörning på natten kanske? Måste ju finnas ok 24h fik i den här sta'n också?

Finns en del kebabhak som är öppna till 2-3 på morgonen, annars brukar det gå med taxifiken, tror att det finns 2 kvar, ett på Roslagsgatan, öppet 24 timmar om dygnet :yoparty
Är ni sugen på en av Stockholms sliskigaste hamburgare kan ni alltid svänga förbi hamburgehaket nära Lidingövägen/Erik Dahlbergsgatan, arogant personal får man på köpet :tungan

perjul

Jajamän, visst är det en Biltemahjälm!
Gick med
24 Aug 2007
Hoj
Kawasaki KLX650C
Ska prova ett par nya däck som jag just fått på asfaltshjulen, så det blir en sväng i kväll om någon vill haka. Rutt till S-tälje via hemvärnet (runt sjön, ni vet), sen Enhörna - Svartbro - Nykvarn -Gnesta och hemåt via gamla Södertäljevägen över Pershagen.

Om någon vill haka så är avfärd från Shell Botkyrka 19.00. Har ju ingen sporthoj, så tempot blir därmed lite mer moderat. Men många kurvor blir det i alla fall :)..

Skriv en blänkare i tråden om någon är sugen.

Edit: blir 15 mil...
Edit 2: Drar hemifrån nu. Väntar på Shell till ca 19.10 om någon bestämmer sig sent :)

Last edited:

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Olycka på Bulten. Körde där förbi för en dryg timme sen o då hade brandkåren sanerat där o polisen stod med ett gäng mc-åkare i den skarpa kurvan (har jag för mig) strax före b&b från rosen-hållet. Hoppas det hade gått bra för den drabbade. Var inte roligt att köra vidare sista biten....:(

perjul

Jajamän, visst är det en Biltemahjälm!
Gick med
24 Aug 2007
Hoj
Kawasaki KLX650C
Allt upprensat nu. Bärgningsbil lämnade platsen för ca 10 min sedan.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring