Gruppkörningar Norrsidan 2012 med Tig3r

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
Min hoj läcker fortfarande olja från oljetråget, väntar på delar från mc varuhuset, sen ska den fixas och så är det dags. Så mycket möjligt att första gruppkörningen blir nästa helg. 19 lr 20 maj.

Haha Horn1 roligare att åka än å prata med människor :) jag håller med :p :D jag röker ju också så en cigg är det ju på paus. Sen har jag mina utvalda "stanna ställen" för pauser som är samma som förra året typ.

Shido: Självklart!! ;)

Snart dags grabbar, solen och värmen är fin!! :D :D

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Hallå Tig3r!!! Klart du ska köra i år också, va grymt förra året!:yoparty

Synpunkter: "Har för mig att jag fick nån synpunkt förra året att vissa pauser/stopp var lite långa......" Jo men så kan det vara, om de är täta behöver ju inte alla vara "långa":gnissla

Jag kommer haka när ja kan:tummenupp

Det roligaste med gruppkörningar är ju pauserna när alla tjyvröker och snackar skit :)

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Jag åker gärna med på gruppkörningar på norrsidan i sommar!

Tjejen bor strax efter Roslagsstoppet och eftersom hon är den enda jag känner i Sveriges baksida :D så använder jag gärna hojen för att lära känna lite nytt folk. Åkte bil utan för Vallentuna nu första maj och vi mötte många hojar, kanske var någon här? Vägarna i era trakter ser grymt lockande ut :thumbup:

Åker upp imorgon igen men det blir tåget denna gången, vädret såg inte så lovande ut nu i helgen. Men nästa helg hoppas jag köra upp så om någon vill ta med en vilsen västkust-bo ut så hojta!

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
skapas en ny tråd för gruppkörningen eller bör man hålla koll i den här tråden? :D

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Hoj
Vet inte, vad tycker ni? Förra året så skapade jag en ny tråd för varje gruppkörning som var. Så antingen det eller bara en Gruppkörningstråd med Tig3r ?!?!? Har hämtat grejjer från mc varuhuset nu. Ska ner i garaget nu o mecka o hoppas de inte läcker igen sen :3freak :crash

Micro

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2008
Hoj
K7
Vet inte, vad tycker ni? Förra året så skapade jag en ny tråd för varje gruppkörning som var. Så antingen det eller bara en Gruppkörningstråd med Tig3r ?!?!? Har hämtat grejjer från mc varuhuset nu. Ska ner i garaget nu o mecka o hoppas de inte läcker igen sen :3freak :crash

Klart du ska lägga upp en tråd för varje körning.. så lätt att missa annars. :)

MAESTROR1

Din dröm - Min vardag
Gick med
4 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -03

Fixa din vespa så vi kan köra för helvete!!!!!!!!

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Hoj
Fixa din vespa så vi kan köra för helvete!!!!!!!!

JAAA FÖFAN har precis tagit av oljetråget, dit me nya packningar, på me skiten å allt annat så nu är den hel igen.. ska ta en en liten sväng nu och imorrn för å se om de håller nu.. men de trorja för packningen där var den läckte va inte så fin om man säger så.. puss på er :tungan

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Hoj
Haha :p den första som undrade vad som hände :) hej dafe :D de har ju varit lite kasst väder sista tiden å mycket på gång. Men om de blir bra väder så blir de lite körning imorgon om någon är sugen från typ McDväsby vid 12-13 tiden sisådär... !!

Kapten Slow

Addicted
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Honda CBR1000RR-05 Kraschad 09-04-11 :( Trajja Daytona 955i-01 Streetfighter Suzuki Gixxer 1000 08 Triumph Tiger 1968 Hayabusa Turbo 00 Såld
Om ni ska köra Svensbodavägen och sen vika av mot Bergshamramacken se upp för olja på den vägen tror den heter Bergshamravägen efter guppet över ån mycket olja på vägen

Nisse Hult

Vill gasa!!
Gick med
25 Jan 2004
Hoj
Harris, GSX, Katana, DRZ
Åka imorn 27/6?

Missa nu inte körningen sent på onsdag kväll... Vi kör ett varv, tar 30-90 minuter beroende på hur man kör... Blir vi 100 pers så får vinnaren cash 1000:- 500 pers ger 5000:- osv klart alla ska med ;)

Stockholm Midnight GP
Utgångspunkt / Plats för händelse:
DONKEN SVEAVÄGEN
Gäller viss typ av MC?: Öppet för alla
Klockslag?: Från 21.00 starten går 2300!!!!
Typ av händelse: Tävling

Vi kör ett varv runt stan, Ni tar tid på Ert varv och uppskattar sedan hur snabbt NH kört med Katanan all info kommer att finnas på plats.
Man kan köra helt i sitt eget tempo, även 100% lagligt å ha lika stor chans att vinna!
Sträckningen är beskriven i detalj ingen missar vart Ni ska åka!

Start avgift 20:-
Prispengar i massor om vi blir många, bjud in alla du känner!!!

Men kom och åk med, man får ståpäls av att se å höra flera hundra hojar dra iväg samtidigt!

Självklart ger Ert deltagande i tävlingen ett bidrag till BarnCancerfonden!

//NH i sammarbete med MCE

RunkiZ

Ny medlem
Gick med
2 Apr 2004
Hoj
GSXR 1000 k6, RSV Mille, CB750
Ingen som ska och gasa på norra sidan ikväll och vill guida en vilsen ålänning? =)

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Hoj
Hmmmm..... verkar vara nått här jag inte fattar:confused:

Har du gått över på att annonsera dina körningar på barnvagn.se?

Blir det nått i helgen eller?

Haha de har inte blivit så mycke :( just nu är jag i polen till söndag.. men nästa vecka har jag semester också så då ska det köras en del ;) så håll utkik

MrNinja

Mr Ninja
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
ZX-9r -98 Såld Z1000 -08, Yama RD 350 YPVS -83
Nån som har lust å köra en sväng nu i kväll?

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Hoj
Tänkte bara säga att ni inte kommer se mig på nån Blå R1a längre..
Men däremot på en sån här:kär
Untitled-1.jpg

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept