repan
Gudomlig sporthojare
Best Western har platser ... hur många vet jag inte men är det någon som är intresserad? 50 euro /pers/natt inte snorbilligt men bra hotell. Det ligger 26,4 km från Assen så vi får köra in.
kanon .. men jag undersöker vidare för de andra ställena är halva prisetbrinckis skrev:Jag har bokat rum nu till 12 pers med en kostnad av 45,25 Euro /pers/natt. Detta går att avboka så det är bara tänkt som en reserv om allt annat skiter sig. Vad säger ni?
brinckis skrev:Jag har bokat rum nu till 12 pers med en kostnad av 45,25 Euro /pers/natt. Detta går att avboka så det är bara tänkt som en reserv om allt annat skiter sig. Vad säger ni?
Zilversurfer skrev:Och där finns säkert en härlig bar med många olika ölsorter . Mycket bra initiativ att boka
Dessa har plats för alla. Om vi bokar en sovsal, 18 bäddar, så kostar det € 39 /pers för bägge nätterna (Inchekning 24e utcheckning 26e) då betalar vi även för det tomma sängarna. Vill vi inte betala för de tomma sängarna så kommer någon vi inte känner att bo där men då kostar det bara € 26 /pers för bägge nätterna.Mr K skrev:http://www.simplon-jongerenhotel.nl/
"Our hotel is situated a little bit away from the main road and is located at it’s own terrace. Our parking is next to this terrace and is behind locked gates.
We usually have a lot of bikers coming in June and September that come to races in Assen. They always park their motorcycles here, so I suppose it’s safe."
Missade detta:Mr K skrev:Dessa har plats för alla. Om vi bokar en sovsal, 18 bäddar, så kostar det € 39 /pers för bägge nätterna (Inchekning 24e utcheckning 26e) då betalar vi även för det tomma sängarna. Vill vi inte betala för de tomma sängarna så kommer någon vi inte känner att bo där men då kostar det bara € 26 /pers för bägge nätterna.
Skriv snarast vad ni tycker vi ska göra. €39 eller €26. Det kan oxå vara bra att ha 6 extra sängar för folk som kanske hakar på i sista minut.
av dessa alternativ helt klart 42 Euro. Man vill ju inte att främmande personer springer omkring bland ens saker (anser då inte er som främmande )Mr K skrev:Missade detta:
Local tourist tax € 1,00 per person per night
Reservation costs € 7,00 reservation: 10 persons or more
Summa €42 eller 29
Mr K skrev:Då ska vi bara ha ett par bra adresser till coffeshops i närheten .... muhahahahaha
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|