gruppresa Assens motoGP 25 Juni

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Nu har biljetterna kommit. Meddela hur & när ni vill hämta. Kan lev till ett onsdagsgazz ....

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
1. Von Vettet - MC - Betala 42,01kr
2. Zilversurfer - Bil - Betalat
3. Zilversurfer's Fru Clara - Bil med zilver - Betalat
4. Såld - Bil - Betalat
5. Labbe - Vet inte ännu, så avvakta med att boka mej - Betalat
6. Såld - MC - Betalat
7. HiXz - MC - Betalat
8. Såld - Bil med zilver - Betalat
9. Miro - MC - Betala 42,09kr
10. Hellraiser - MC - Betalat
11. Labbe #2 - Vet inte ännu, så avvakta med att boka mej - Betalat
12. Tymo - MC - Betalat
13. Gottis - MC

Jag tar med mig biljetter till sturup idag om man vill ha.

Tymo

Kawa future
Gick med
18 Sep 2004
Hoj
ZX-R
tyvärr .. att jag kan ej följa med er till Assen, och därför kommer att sälja biljetten på inköpspris. pm mig om ni har intresse..

sorry grabbar man har planerat en fin resa :( .

HiXz

It wasn't me...
Gick med
19 Mar 2004
Hoj
GSX-R 600 -02
Jag klotade :huvet Alla andra stannade men jag fortsatte... Tills någon hade ställt sitt bakhjul i vägen... Och vilken publik, en hel uteservering...
Dock inga skador på vare sig de inblandade eller hojarna.
Det var min bedrift under Assen-resan, lite svårt att toppa det, även om tappra försök inom andra områden gjordes men ingen lyckades...

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
VV gjorde en 12'a stoppie, landade både på en Taxi OCH Pickup. Hör och häpna, VV var som en levande kraschpuck....inte ett enda märke på hojjen:)...

HiXz

It wasn't me...
Gick med
19 Mar 2004
Hoj
GSX-R 600 -02
Har hört ryktas om att det fanns några som försökte slå våran "lilla" 15-mils-felkörning på vägen ner med en lite längre på vägen hem... Men det är bara något jag hört. En annan teori är att de inte ville vara sämre än Custe som klippte till med 30 mil extra för att ta sig hem till oskarshamn från lund. Men det är bara en teori, om den är sann så tror jag ändå att dem föll på mållinjen. Custe
är touringkungen framför alla andra med sina nära in på 100 mil i söndags...

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Hoj
:)
Okej, jag tourade nog längst men just nu ligger jag i närmare 40 graders feber och är helt slutkörd. Det var nog VV:s och vissa andras höga tempo på vägen ner som tog kål på mig. Det var lite svårt att hänga med ibland, som när vi var uppdelade i 4 grupper inom en radie på 2 kvadrat mil och fick spendera cirka en timme med telefonkontakt för att hitta varandra :banana . Min lilla 600 gick dessutom ganska hårt när VV gav fullt på autobahn. :yoparty

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Hoj
Men jag måste säga att jag hade skitroligt. Ett riktigt härligt gäng var vi . Det var också en upplevelse att se MotoGP i verkligheten.

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
efter flera timmars "lugn" körning på auto-bahn var vi så framme i assen. När vi väl kör upp mot ett röd ljus inne vid campingarna så händer följande: längs med kanterna sitter folk i hundratal och kollar hojar som kommer in. framför mig i högra filen står en buss(pick-up) i vänstra filen och en exklusiv taxi i den högra. Troligen är jag trött,irreterad övar alla tyskar m.m m.m etc. För jag kommer troligen in lite för fort och trycker upp den på framhjulet. Rullar dock allt för fort mot bussen,och därför blir det en ofrivillig tolva i ett antal meter. När jag märker att det e kört går allt fort. På något sätt får jag upp min högra stövel och sparkar från på bussen,som får ett snyckt intryck. Sen flyger hojen ner med tailen ner på taxins vänstra skärm.Resultatet blev kraftig repa och stor bula i hans skärm. Hojen klarade sig utan den minstra skråma trots att den landade rätt hårt på höger sida(youshi-sidan)
alles..............

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Von Vettet skrev:
efter flera timmars "lugn" körning på auto-bahn var vi så framme i assen. När vi väl kör upp mot ett röd ljus inne vid campingarna så händer följande: längs med kanterna sitter folk i hundratal och kollar hojar som kommer in. framför mig i högra filen står en buss(pick-up) i vänstra filen och en exklusiv taxi i den högra. Troligen är jag trött,irreterad övar alla tyskar m.m m.m etc. För jag kommer troligen in lite för fort och trycker upp den på framhjulet. Rullar dock allt för fort mot bussen,och därför blir det en ofrivillig tolva i ett antal meter. När jag märker att det e kört går allt fort. På något sätt får jag upp min högra stövel och sparkar från på bussen,som får ett snyckt intryck. Sen flyger hojen ner med tailen ner på taxins vänstra skärm.Resultatet blev kraftig repa och stor bula i hans skärm. Hojen klarade sig utan den minstra skråma trots att den landade rätt hårt på höger sida(youshi-sidan)
alles..............
klantröv. men det är Coool och vurpa innan första oljebytet :tummenupp

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Hoj
Gixxer93 skrev:

Ja du, jag kan ju inte svara på vad VV hade för fart men jag hade mellan 267 och 270 km/t på mätaren, och hängde inte med så jag antar att det gick lite fortare längst fram. :rolleyes:

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
custe skrev:
Ja du, jag kan ju inte svara på vad VV hade för fart men jag hade mellan 267 och 270 km/t på mätaren, och hängde inte med så jag antar att det gick lite fortare längst fram. :rolleyes:
:rofl inte sprida sådana lögner om en sansad person som jag. Det var inte jag som tog husvagnarna och långtradarna på insidan(väggrenen) i +270km/h :rofl
Det var inte heller jag som wheelade bakom en polisbil på autobahn och som sen körde slalom mellan bilköerna för att avsluta med att i +200 blåsa mellan två 24 meters långtradare.... :rofl
som de säger: who dares.....wins!!

men tempot tror jag var ok.?? vid något tillfälle nådde jag 14000 rpm i 6:ans växel med originaldrevning,så jag tror nog att det gick iaf i 220 :hihi

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Hoj
Von Vettet skrev:
:rofl inte sprida sådana lögner om en sansad person som jag. Det var inte jag som tog husvagnarna och långtradarna på insidan(väggrenen) i +270km/h :rofl
Det var inte heller jag som wheelade bakom en polisbil på autobahn och som sen körde slalom mellan bilköerna för att avsluta med att i +200 blåsa mellan två 24 meters långtradare.... :rofl
som de säger: who dares.....wins!!

men tempot tror jag var ok.?? vid något tillfälle nådde jag 14000 rpm i 6:ans växel med originaldrevning,så jag tror nog att det gick iaf i 220 :hihi

:hihi :hihi :hihi Jag ljuger aldrig. Det var ett helt ok tempo, ju fortare man kör desto snabbare kommer man fram. (Om man inte kör 15 mil fel förstås) :fyllisar

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Nu har Zilversurfaren fått pengar av de två som inte betalade för sina rum.
Så ni som fick vara med och dela på den notan kan nu hämta pengar hos Zilver. :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept