Mr K
I win, you loose!
Nu har biljetterna kommit. Meddela hur & när ni vill hämta. Kan lev till ett onsdagsgazz ....
klantröv. men det är Coool och vurpa innan första oljebytetVon Vettet skrev:efter flera timmars "lugn" körning på auto-bahn var vi så framme i assen. När vi väl kör upp mot ett röd ljus inne vid campingarna så händer följande: längs med kanterna sitter folk i hundratal och kollar hojar som kommer in. framför mig i högra filen står en buss(pick-up) i vänstra filen och en exklusiv taxi i den högra. Troligen är jag trött,irreterad övar alla tyskar m.m m.m etc. För jag kommer troligen in lite för fort och trycker upp den på framhjulet. Rullar dock allt för fort mot bussen,och därför blir det en ofrivillig tolva i ett antal meter. När jag märker att det e kört går allt fort. På något sätt får jag upp min högra stövel och sparkar från på bussen,som får ett snyckt intryck. Sen flyger hojen ner med tailen ner på taxins vänstra skärm.Resultatet blev kraftig repa och stor bula i hans skärm. Hojen klarade sig utan den minstra skråma trots att den landade rätt hårt på höger sida(youshi-sidan)
alles..............
custe skrev:Min lilla 600 gick dessutom ganska hårt när VV gav fullt på autobahn.
Gixxer93 skrev:= i km/t ??
inte sprida sådana lögner om en sansad person som jag. Det var inte jag som tog husvagnarna och långtradarna på insidan(väggrenen) i +270km/hcuste skrev:Ja du, jag kan ju inte svara på vad VV hade för fart men jag hade mellan 267 och 270 km/t på mätaren, och hängde inte med så jag antar att det gick lite fortare längst fram.
Von Vettet skrev:inte sprida sådana lögner om en sansad person som jag. Det var inte jag som tog husvagnarna och långtradarna på insidan(väggrenen) i +270km/h
Det var inte heller jag som wheelade bakom en polisbil på autobahn och som sen körde slalom mellan bilköerna för att avsluta med att i +200 blåsa mellan två 24 meters långtradare....
som de säger: who dares.....wins!!
men tempot tror jag var ok.?? vid något tillfälle nådde jag 14000 rpm i 6:ans växel med originaldrevning,så jag tror nog att det gick iaf i 220
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|