Motherofgod
Sporthojsnörd
- Gick med
- 12 Aug 2022
- Hoj
- 2006, Yamaha FZ6-S 1999, Honda VFR800fi 2022, Honda CBR650R
Är rädd att använda tryckluft så ska börja med de andra sakerna och avsluta med tryckluft av något slag. Det finns ju på burk så hoppas att en sådan kan räcka. 8 bar är väl rätt vanligt arbetstryck för en sådan hobbykompressor va?Liten kompressor som du laddar upp hemma och tar med dit för att blåsa rent?
Jo jag är noga med rengöringen men jag kom inte åt just där och såg inte ens att det var smutsigt. Jag lyckades med nöd och näppe få loss spjällhuset genom att köpa en böjbar bitshållare, men tog bra med tid.Jag hade använt en trasa.
Hett tips är annars att rengöra ordentligt innan man plockar isär.... (japp, jag har fuskat med det jag också....)
Hur mycket friktion ska det vara när man mäter ventilspelet? Jag tycker att mina bladmått går in vad jag än trycker in
Tänk dig finger in i torr f*tta.Jo jag är noga med rengöringen men jag kom inte åt just där och såg inte ens att det var smutsigt. Jag lyckades med nöd och näppe få loss spjällhuset genom att köpa en böjbar bitshållare, men tog bra med tid.
Hur mycket friktion ska det vara när man mäter ventilspelet? Jag tycker att mina bladmått går in vad jag än trycker in
Torrt brukar väl ändå kila lite väl?Tänk dig finger in i torr f*tta.
Lite känsla är på sin plats. Typ aningen mer än när jag författar foruminlägg.
Inte ofta man läser om ventilspel och det rycker till i baguetten….Torrt brukar väl ändå kila lite väl?
Jag tänker mer välsmort analsex.
Spotta på denTorr fitta? Ska man torka bort oljan innan man mäter eller är det okej med motorolja på?
Ja? Djuplodande mc-mekanik == hårdporrSH i ett nutshell...djuplodande mc-mekanik urartar obönhörligen till hårdporr.
DiarréTorrt brukar väl ändå kila lite väl?
Jag tänker mer välsmort analsex.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |