chukabowa
Håårdcåår
vore ju kalas om man fick köra där
Jo jag funderade på att det måste vara de som äger marken där, tror vi får köra där för det är ju redan ett uppkört spår där.Snacka med de som har den stora gården som ligger precis brevid, har för mig att det är deras mark.
Men ge fan i att köra på skjutbanan för då blir det
Imorgon vid 10:30-10:45 så kommer jag och Henke att vara vid den bron som är närmast Harlösa så att säga om det finns nån som vill köra med oss.
Det kommer fler gånger.bah.. Ingen hoj....
Jag vet, jag var med ju, haha.skulle vilja hitta lite nytt folk att köra i revinge med, brössan bröt handleden för 2 v sen och lär inte kunna köra på ett tag . så är ni sugna så kan ni ju höra av er.
Jag vet, jag var med ju, haha.
Vi körde idag, började bra men sen blåste det som fan.
Om du ska köra där på banan utanför Kävlinge så hör med markägaren innan, annars kanske han blir sur som fan så får ingen köra där sen.ok, tror ja drar ut nästa helg om vädret tilllåter. blev lite sugen på banan utanför kävlinge med, får se vad det blir. någon som är på?
Om du ska köra där på banan utanför Kävlinge så hör med markägaren innan, annars kanske han blir sur som fan så får ingen köra där sen.
Edit: jag är på om Henke är på.
Edit 2: på söndagen får det bli isf, jobbar på lördag.
Det borde vara han som har den stora gården i trevägskorsningen, typ 300 meter från banan.självklart, någon som vet vem markägaren är?
snacka med henke då. antar d var killen med yaman?
visst vi kan ta d på söndag.
Haha jag hittade en helt hysteriskt rolig film där du har satt min gamla cross i en lerpöl Jimmy.
http://www.youtube.com/watch?v=WDNkm8vWda8
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |