Grusbus i Skåne del 2.

• Thread starter Solid snake
  • Start date

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Snacka med de som har den stora gården som ligger precis brevid, har för mig att det är deras mark.

Men ge fan i att köra på skjutbanan för då blir det :kulspruta

Solid snake

Guest
Snacka med de som har den stora gården som ligger precis brevid, har för mig att det är deras mark.

Men ge fan i att köra på skjutbanan för då blir det :kulspruta
Jo jag funderade på att det måste vara de som äger marken där, tror vi får köra där för det är ju redan ett uppkört spår där.

Nej fan, kör icke på skjutbanor, är ju lifvsfarligt!

Solid snake

Guest
Imorgon vid 10:30-10:45 så kommer jag och Henke att vara vid den bron som är närmast Harlösa så att säga om det finns nån som vill köra med oss.

Balahue

Läderpung
Gick med
26 May 2004
Hoj
KTM 450 EXC
skulle vilja hitta lite nytt folk att köra i revinge med, brössan bröt handleden för 2 v sen och lär inte kunna köra på ett tag:huvet . så är ni sugna så kan ni ju höra av er.

Solid snake

Guest
skulle vilja hitta lite nytt folk att köra i revinge med, brössan bröt handleden för 2 v sen och lär inte kunna köra på ett tag:huvet . så är ni sugna så kan ni ju höra av er.
Jag vet, jag var med ju, haha.

Vi körde idag, började bra men sen blåste det som fan.

Solid snake

Guest
ok, tror ja drar ut nästa helg om vädret tilllåter. blev lite sugen på banan utanför kävlinge med, får se vad det blir. någon som är på?
Om du ska köra där på banan utanför Kävlinge så hör med markägaren innan, annars kanske han blir sur som fan så får ingen köra där sen.

Edit: jag är på om Henke är på. :tungan

Edit 2: på söndagen får det bli isf, jobbar på lördag.

Balahue

Läderpung
Gick med
26 May 2004
Hoj
KTM 450 EXC
Om du ska köra där på banan utanför Kävlinge så hör med markägaren innan, annars kanske han blir sur som fan så får ingen köra där sen.

Edit: jag är på om Henke är på. :tungan

Edit 2: på söndagen får det bli isf, jobbar på lördag.

självklart, någon som vet vem markägaren är?

snacka med henke då. antar d var killen med yaman?

visst vi kan ta d på söndag.

Solid snake

Guest
självklart, någon som vet vem markägaren är?

snacka med henke då. antar d var killen med yaman?

visst vi kan ta d på söndag.
Det borde vara han som har den stora gården i trevägskorsningen, typ 300 meter från banan.

Annars kan du höra med den som bor där om de vet vem markägaren är om det inte är de som har den gården.

Jepp, jag ska snacka med honom, ja det är han med yaman.

Balahue

Läderpung
Gick med
26 May 2004
Hoj
KTM 450 EXC
Haha jag hittade en helt hysteriskt rolig film där du har satt min gamla cross i en lerpöl Jimmy. :rofl

http://www.youtube.com/watch?v=WDNkm8vWda8

haha jafyfan vad hojen satt, hade ett helvete att få upp den, och efter det satte ja den i ett lerhål till 50 m bort. skulle köra ur det men då krasade det i hela motorn... ( lät iaf som det) och ja trodde hela växellådan var rasad... men d var bara alla tänderna på framdrevet som knäktes... hehe så d blev till att köra jävcligt lungt hem, annars snapp drevet på kedjan:p

Koffe

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
ARRITTOR
Ingen som är ute o åker nu för tiden?

Bansäsongen är slut och jag har en cross i garaget som jag gärna tar på en sväng, får dock vara på ställen där man kan lasta av lite ostört.. skriv här eller skicka pm om någon vill ut nån dag, jag är dock nybörjare så känner inte till så många ställen dock, mest kört litta crossbana

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning