Grym bild på en grym hoj.

Ninja-Mackan

Norra Europas fattigaste kapitalist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1199 Panigale S ABS
Speed King skrev:
Synd att den inte är konkurenskraftig

Kawasaki har ju inte varit ledande i racing sammanhang på rätt länge, förutom SS600, så självklart kommer det att ta lite tid för dom att utveckla.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Fågelbad ovanpå tanken eller? Dags att Kawa börjar rita hojar som hojar och inte inspireras av F117 så mycket. Nya ZX6 oxå ful!

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Ninja-Mackan skrev:
Kawasaki har ju inte varit ledande i racing sammanhang på rätt länge, förutom SS600, så självklart kommer det att ta lite tid för dom att utveckla.
Kawa bygger hojar 'som hobby' De bygger flygplan egentligen

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Ninja-Mackan skrev:

Kawa dominerade ju inte direkt i SS600 när Pitt blev mästare, han vann inget race men höll sig på hjulen vilket var nyckeln det året.

Kawas MotoGP hoj är, tyvärr, både skitful och långsam.

Ninja-Mackan

Norra Europas fattigaste kapitalist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1199 Panigale S ABS
K-Man skrev:
Fågelbad ovanpå tanken eller? Dags att Kawa börjar rita hojar som hojar och inte inspireras av F117 så mycket. Nya ZX6 oxå ful!

Meh!!! :eek:

Goodstuff skrev:
Kawa dominerade ju inte direkt i SS600 när Pitt blev mästare, han vann inget race men höll sig på hjulen vilket var nyckeln det året.

Kawas MotoGP hoj är, tyvärr, både skitful och långsam.

Vill ni se en halvuxen man gråta?!?! :(

Last edited:

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Ninja-Mackan skrev:
Meh!!! :eek:

Vill ni se en halvuxen man gråta?!?! :(

Bara lugn, det är inte dig det är fel på, ibland undrar man om inte hela sporthoj.com har drabbats av en kollektiv smak-amputation.

Kawan är ju det snyggaste som rullat på två hjul, och i svart är den bara så ondskefull!!

Vastrix

Påställd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800
Heter den inte Xeno lr nått sånt lr är det bara jag som fått det för mig? rätt snygg enligt mig i alla fall förutom burken som ser en aning förkrympt ut... vad är det förresten för extra sak som sitter på öhlinaren fram? ser ut som en förlängd piggy back (lr hur det nu stavas)...

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
Vastrix skrev:
Heter den inte Xeno lr nått sånt lr är det bara jag som fått det för mig? rätt snygg enligt mig i alla fall förutom burken som ser en aning förkrympt ut... vad är det förresten för extra sak som sitter på öhlinaren fram? ser ut som en förlängd piggy back (lr hur det nu stavas)...

Det var väl Suzukis Gp hoj som kallades Xreo eller nåt innan dom kallade den GSV-R :confused: Hojen e j*vligt fet, men dom kunde gjort bakdelen bra mycket bättre....

HA DE GÖTT

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Chris Ash skrev:
Bara lugn, det är inte dig det är fel på, ibland undrar man om inte hela sporthoj.com har drabbats av en kollektiv smak-amputation.

Kawan är ju det snyggaste som rullat på två hjul, och i svart är den bara så ondskefull!!

Mmmmm. Eller hur?

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Nädå. Jag är dock inte smakamputerad och tycker inte Kawan är den snyggaste MotoGP hojen, snarare tvärtom. Den är ju i varje fall egen i designen.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept