Speed King skrev:Synd att den inte är konkurenskraftig
Kawa bygger hojar 'som hobby' De bygger flygplan egentligenNinja-Mackan skrev:Kawasaki har ju inte varit ledande i racing sammanhang på rätt länge, förutom SS600, så självklart kommer det att ta lite tid för dom att utveckla.
Ninja-Mackan skrev:Kawasaki har ju inte varit ledande i racing sammanhang på rätt länge, förutom SS600, så självklart kommer det att ta lite tid för dom att utveckla.
K-Man skrev:Fågelbad ovanpå tanken eller? Dags att Kawa börjar rita hojar som hojar och inte inspireras av F117 så mycket. Nya ZX6 oxå ful!
Goodstuff skrev:Kawa dominerade ju inte direkt i SS600 när Pitt blev mästare, han vann inget race men höll sig på hjulen vilket var nyckeln det året.
Kawas MotoGP hoj är, tyvärr, både skitful och långsam.
Ninja-Mackan skrev:Meh!!!
Vill ni se en halvuxen man gråta?!?!
Vastrix skrev:Heter den inte Xeno lr nått sånt lr är det bara jag som fått det för mig? rätt snygg enligt mig i alla fall förutom burken som ser en aning förkrympt ut... vad är det förresten för extra sak som sitter på öhlinaren fram? ser ut som en förlängd piggy back (lr hur det nu stavas)...
Chris Ash skrev:Bara lugn, det är inte dig det är fel på, ibland undrar man om inte hela sporthoj.com har drabbats av en kollektiv smak-amputation.
Kawan är ju det snyggaste som rullat på två hjul, och i svart är den bara så ondskefull!!
Goodstuff skrev:Mmmmm. Eller hur?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |