Tror ni att jag får till min hoj till någonting roligt? =)
Blir det bekymmer med besiktningen om man bygger om hojen på det sättet som den blåa och orangea som jag postade nyligen?!
Är det svåra ingrepp tror ni då man måste ge sig på den bakre subframen som håller sadel...??
Behöver lite råd för jag planerar att modifiera hojen till en likadan som den på bilden i vinter när den åker in i garaget!
Det tror jag absolut. Även om det inte är någon värsting så kan jag nästan garantera att du kommer sakna den när den är avyttrad.
Så mitt tips är följande: Sälj ALDRIG den hojen. Spara hellre pengar och behåll den där till framtiden. Jag hade en skitmesig VF400F -84 som förstahoj, och det är med handen på hjärtat den enda av de ca 10 olika motorcyklar jag hunnit ha sedan dess, som jag verkligen saknar.
Så skit i alla som säger att det är en tråkig hoj. Känslan av att det är ens egen första stora hoj klingar högre än all effekt och bromsar i världen =). (Iallafall för mig).
För övrigt så tycker jag att den bilden i inlägg #24 här ovanför ser riktigt kul ut. Lite som en kantig ducce typ .
OT: Jag har hittat min gamla VF400F och den är till salu. Det är inte omöjligt att jag köper tillbaka den av ovan nämnda nostalgiska anledningar
MVH //Robert
Inse själv när du blir ifrånkörd av en när det svänger!Inse,en GS kan aldrig bli en fighter. Kanske se ut som en, men ine mer.
Inse själv när du blir ifrånkörd av en när det svänger!
Har en GS500E 1994 själv och blir förvånad över hur bra den hojen faktiskt är, inte minst med tanke på att jag betalade 11000kr för den! Suzuki har fått till den väldigt bra för att vara en budgethoj som konstruerades på 80-talet! Mitt avgassystem har en del ytrost + repor på ljuddämparen. Funtar på att linda in det som man gör på caferäcers, skulle nog se rätt coolt ut.
Mekzon: Snyggaste GS500 jag nånsin sett!!
Den här finns på blocket för närvarande, kanske kan vara till inspiration:
längst ner på denna länk finns den du visade i en animerad bild innan i din tråd. fast på foto
http://www.customfighters.com/forums/showthread.php?t=18384&page=4
PS. många andra fina hojar i den tråden. Hade oxå en gs500 som första hoj
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |