nomercy
Gearhead
Haha, snart börjar färgerna skära sig..
Br.
Br.
matte_mannen skrev:2415043mkt fint!
Ang. ljudämpare så skulle väl en såndär supertramp (heter som så?) passa perfekt!
Tycker framskärmen var riktigt fin! Tillsågad orginal eller köpt?
nomercy skrev:2443865Jag kommer vara i Tyskland (Stuttgart) i 4månader framöver så hojjen är avställd för vintern. Istället finns massor av tid för planering av turbobygget. Lacken har jag inte bestämt mig om, kanse vit ram och svartkromade fälgar...
Mvh.
nomercy skrev:2459072Vad kan den här grunkan va bra för? En Garrett GT1544 som ligger och skräpar där hemma. Ps jag tror 100 EUR är ett OK nypris för turbon Ds.
Mvh.
ozeo skrev:2459556viken liten gullig
nomercy skrev:2459573DET ÄR INTE STORLEKEN SOM RÄKNAS !!! Det är m/s, eller hur va det nu...
Mvh.
nomercy skrev:2443865Jag kommer vara i Tyskland (Stuttgart) i 4månader framöver så hojjen är avställd för vintern. Istället finns massor av tid för planering av turbobygget. Lacken har jag inte bestämt mig om, kanse vit ram och svartkromade fälgar...
Mvh.
nomercy skrev:2329942Och för er som tycker jag ödslar tid, det här är också en Suzuki Gs500e
Mvh.
Jocks skrev:2639133Roligare o se det färdiga reslutatet
http://500xtrem.50.funpic.de/4images/show.php?image_id=448
bakdäcket är ett 360mm
http://500xtrem.50.funpic.de/4images/show.php?image_id=446
vågavägrakåpa skrev:2639100Hur går det med bygget? Har precis köpt en gs500e -96a som jag tänkte skoja till lite! Blev inspirerad av ditt bygge och efter att ha provat tre stycken olika gs500e så slog jag till förra veckan! Ska börja med att avlägsna strypningen, som tydligen ska sitta i insuget.
Var köpte du landsvägsstyret/crosstyret? och styrfästena/risers och vad kostade de?
MVH vågavägrakåpa!
PS. Är det någon som har tips om beg. delar till gs500e - tank, kåpor, framskärm och bakskärm? skulle även vilja ha en liten "flugsamlare"/kåpa runt framlampan! DS.
Rift skrev:2639155vad ska det där vara bra för
till trådskaparen: Ser riktigt fint ut det där "bara kollat på bilderna i tråden"
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|