maveric
hojfreak
- Gick med
- 19 Jul 2007
- Hoj
- suzuki gsx 1400 (1550)k7, Apollo z11 -56. FD hojar GSX 1400 K5, honda xl500r, Monark monarped -56 Suzuki XN85 Turbo -83 Honda CB400n -83 Suxuki GT125 -74
här vart det lugnt har alla gått i ide .
Fick en tidig julklapp på posten i torsdags
o i låg detta
inhandlat från Sandy bike parts i England via Ebay
Skillnaden mella dessa o orginal är att dom är inte har innerör vilket gör en himla skillnad i diameter tror orginalet är 26m inv. medan dessa är 40mm inv. givetvis i rostfritt med flänsar i rostfritt oxå .
Utöver detta så har jag sågat hål i garage golvet ,ville inte ha lyftbordet ovanpå golvet eftersom de bygger 19cm i neder läge.
Vilket gör att när man ska köra upp hojen så finns ju risken att man tappa balansen åt andra sida vilket inte bör hända .
så hem med en betongsåg o sen gräva ut, armera o forma hålet
Troligtvis ska jag gjuta i början på nästa vecka så man kan släpa ner lyftbordet o börja med div. vinter projekt på hojen .
/Maveric
Fick en tidig julklapp på posten i torsdags
o i låg detta
inhandlat från Sandy bike parts i England via Ebay
Skillnaden mella dessa o orginal är att dom är inte har innerör vilket gör en himla skillnad i diameter tror orginalet är 26m inv. medan dessa är 40mm inv. givetvis i rostfritt med flänsar i rostfritt oxå .
Utöver detta så har jag sågat hål i garage golvet ,ville inte ha lyftbordet ovanpå golvet eftersom de bygger 19cm i neder läge.
Vilket gör att när man ska köra upp hojen så finns ju risken att man tappa balansen åt andra sida vilket inte bör hända .
så hem med en betongsåg o sen gräva ut, armera o forma hålet
Troligtvis ska jag gjuta i början på nästa vecka så man kan släpa ner lyftbordet o börja med div. vinter projekt på hojen .
/Maveric