lilleroger
Ny medlem
Tjusigt
Roger
Roger
...seriöst? Ingen alls?!
Hej!
Precis som Mipet har jag oxå sparat mitt orginal styre för framtiden.
Men om du vill kan jag fråga på gsx1400.org om någon där har nått liggande.
/Maveric
Tack det vore snällt!
Tack det vore snällt!
Hej Fredrik!
Fått napp i Uk ,fick ett pm från en tjej att hon har 2 st liggande bara använda från mc affären o hem när hojarna var nya.
Men hon ville att du skulle säga ett bud så vad kan ett orginal styre vara värt.
/Maveric
Bud, alltid lika kul Pris plus frakt antar jag då? Några hundra är det väl värt antar jag.
Hallå alla hur går det blir det några mil i värmen? Här har det blivit en del o det går fiiint. Har hittat nästa cyckel, tänk den här med ett luftigare avgas, vilket ljud .
Hallå alla hur går det blir det några mil i värmen? Här har det blivit en del o det går fiiint. Har hittat nästa cyckel, tänk den här med ett luftigare avgas, vilket ljud .
Hej!
Nu börjar man bli riktigt angripen av resfeber bara 4 dar kvar till jag drar till Skottland.
Har börjat att packa allt man ska ha med sig,även byggt om sidoväskorna till att vara skruvade till mina hemgjorda väskbågar.
Skaffat en annan gps i år (Garmin nuvi 310)är till bil i första hand men jag köpte en vattentät Ram-mount väska på ebay som funkar klockrent.
Även handlat ny kamera (Nikon L-110) o gjort ett kamerafäste på hojen.
Så nu ska det filmas på vissa bitar av resan,är ju själv på denna resan så jag har ingen med mig som kan hålla kameran.
Drar på söndag o är om allt går bra är jag hemma söndagen den 8 augusti igen troligtvis med en ömm r*v men med många minnen.
/Maveric
Nu har vi kommit till lands end vädret har varit sådär men kul .
Hoppas ni har det bra hemma.
I dag drar vi mot Skottland lev väl
/Maveric
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|