förlåt men varför ska man förstöra sin hoj med att bygga en helt fräch o fin gsx till en en street förstår inte vitsen det ä fult man kan inte åka speciellt fort då blåser det apa enligt mitt tycke så är det att förstöra
För att man vill utmärka sig från resten av hojvärlden genom att ha något helt eget.förlåt men varför ska man förstöra sin hoj med att bygga en helt fräch o fin gsx till en en street förstår inte vitsen det ä fult man kan inte åka speciellt fort då blåser det apa enligt mitt tycke så är det att förstöra
Vad är en sleeper?? Köpte en hoj med 750cc för att just ha en lite mer nybörjar hoj så 1100 känns mycket MEN kul
Inte helt omöjligt,gillar formen på den men skulle du kunna ladda upp en bild eller två så ja får se hur "platt" den är? Behöver en bakdel som inte är så platt och tunn
frågade en firma som heter SPINNIN WHEEL om dom hade grenrör samt övre styrkrona hemma till min hoj, "ja det har vi".
åker dit efter jobbet och fått lov att dra lite tidigare för chefen, från järfälla till tumba (ca 1,5 tim bilfärd inklusive bilkö..).
när jag komemr dit får jag snacka med han som jag mailat med och han går in på lagret för att hämta min del, kommer ut med UNDRE styrkronan, det är fel säger jag och han tittar på mig som om jag är dum i huvudet och säger att man inte behöver den övre.
spelar ingen roll vad jag behöver, jag vill ha det som du sa att du hade hemma sa jag till han och han gick och hämtade en ny styrkrona, nu till en helt annan cykel troligen cross/enduro.
den övre styrkronan hade ingen funktion alls så den behöver jag inte ha sa han men jag höll inte med. då suckade han och tittade på mig och skakade på huvudet och jag sa att jag inte skulle ha något av det han hade och inte heller dom 2 raisers som han visade upp och ville ha 380kr st för...
frågade om han hade någon bakdel typ i stil med r6 eller liknande och då skrattade han och sa nej jag har en plastbit du kan få och visade en sprucken bakskärm.
då fick jag nog och skällde ut honom för att ha sagt att han hade sakerna hemma och istället gör narr av mig. sämsta jävla försäljare jag varit med om.
vill ni handla begagnade mc delar?
ÅK INTE TILL SPINNIN WHEEL I TUMBA!
jakten av styrkrona fortsätter..
Den är ganska platt, men fixar lite bilder under helgen när jag orkar iväg till garaget.Inte helt omöjligt,gillar formen på den men skulle du kunna ladda upp en bild eller två så ja får se hur "platt" den är? Behöver en bakdel som inte är så platt och tunn
frågade en firma som heter SPINNIN WHEEL om dom hade grenrör samt övre styrkrona hemma till min hoj, "ja det har vi".
åker dit efter jobbet och fått lov att dra lite tidigare för chefen, från järfälla till tumba (ca 1,5 tim bilfärd inklusive bilkö..).
när jag komemr dit får jag snacka med han som jag mailat med och han går in på lagret för att hämta min del, kommer ut med UNDRE styrkronan, det är fel säger jag och han tittar på mig som om jag är dum i huvudet och säger att man inte behöver den övre.
spelar ingen roll vad jag behöver, jag vill ha det som du sa att du hade hemma sa jag till han och han gick och hämtade en ny styrkrona, nu till en helt annan cykel troligen cross/enduro.
den övre styrkronan hade ingen funktion alls så den behöver jag inte ha sa han men jag höll inte med. då suckade han och tittade på mig och skakade på huvudet och jag sa att jag inte skulle ha något av det han hade och inte heller dom 2 raisers som han visade upp och ville ha 380kr st för...
frågade om han hade någon bakdel typ i stil med r6 eller liknande och då skrattade han och sa nej jag har en plastbit du kan få och visade en sprucken bakskärm.
då fick jag nog och skällde ut honom för att ha sagt att han hade sakerna hemma och istället gör narr av mig. sämsta jävla försäljare jag varit med om.
vill ni handla begagnade mc delar?
ÅK INTE TILL SPINNIN WHEEL I TUMBA!
jakten av styrkrona fortsätter..
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|