Kvaddad i usa och sen importerat till litauen och lagad där? ,eller stulen i usa och skeppad till litauen?, eller hur har den hamnat där?
25k? eftersom allt låter konstigt och man vet inte om ramen är svetsad m.m...
hade inte gett mer än 20 för den, och tror inte många andra gjort det heller.
Mitt pris är lagt efter att jag ska kunna sälja den i delar i värsta fall utan att gå i back.
Är den svetsad osv så hade jag betalat mindre än 20, typ
K5an är en underbar hoj, hade en K6 finns inga nackdelar! Kört som en fi**a med min enda jag gjorde var bytte packboxar i gaffeln, servade den regelbundet och bytte däck o belägg
Dem hade återkallelse på ramen, då den kunde spricka vid svetsningen fram vid extremt HÅRD / vårdslös körning. Men dem satt dit en bricka undertill på återkallelsen gratis!
det där med extrem vårdslös körning vette fan om jag köper..
När polarens sprack på åsen efter en hård inbromsning började man fundera på innebörden av extrem vårdslös körning som myntades av KGK Suzuki, deras benämning var banåkning och bakhjulsåka.
det fanns 2 problem med ramen, ena var borrningen av fästet för tutan och det andra var porer och sprickor i svetsfogen för styrkronan.
Viss serie av ramar hade bekymmer med båda.
KGK hade förhoppningen om att via okylär besiktning och att dom sprutade på en kemikalie som gjorde att eventuella sprickor skulle synas, synd bara att djupsprickorna inte syntes.
Din polare var antagligen inte första ägaren till den hojjen, därav att du inte kan veta vad den varit med om tidigare? Dem har lika stor sannolikhet att spricka i ramen vid bankörning som vilken hoj som helst. Det är inte alls många som råkat ut för det alls, Det är vid amatör bakhjulsåka dem gått av folk som inte kan ta ner den normalt utan smäller ner skitet då kan nog vilken hoj som helst spricka i ramen.
I vilket fall som, så är det felet återgäldat på dem flesta hoppas jag med tanke på att det var gratis.
nope enda ägaren och såhär såg brottet ut.
Hojen hade rullat 1290 mil och killen som hade den är för kass för att slanga så sånt sysslade han inte med.
brottet röntgades och fann att det var porer i svetsfogen och att det också var kallsvets på sina ställen
ramen byttes ut på goodwill efter 2 år av tjat..
View attachment 398087
konstigt, dem jag sett har bara haft sprickbildningar. Men ingen har haft problem med att få ny ram, men ja måndags ex kan du få i vilket märke som helst
konstigt, dem jag sett har bara haft sprickbildningar. Men ingen har haft problem med att få ny ram, men ja måndags ex kan du få i vilket märke som helst
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|