RPM lover
Jonte is the president
wannagofast skrev:2088396Hur mycket ska man betala för en sving 90-92??
Har du fått pris på nån och är osäker på priset?
wannagofast skrev:2088396Hur mycket ska man betala för en sving 90-92??
Har börjat kolla lite efter sving på bla e-bay, men har inte riktigt koll på vad som är rimligt att betala..?RPM lover skrev:2088674Har du fått pris på nån och är osäker på priset?
wannagofast skrev:2088975Har börjat kolla lite efter sving på bla e-bay, men har inte riktigt koll på vad som är rimligt att betala..?
MILKY skrev:2099165Tänkte bara lägga upp en bild på min "nya" hoj. Köpte den av JT som startade tråden, lite roligt faktiskt!.
Det som är gjort efter köp.
*Lackade om fälgarna vita ( Går inte att ha svarta, förstör ju hojen )
*Nya tändkablar inkl nya stift
*Nya däck
*Lackat handtaget bak vitt
*Gängat om oken fram
*Nya bromsbelägg ( När vi skruvade ner så var dom som gamla kex )
*Bytt olja o filter
*Nya handtag
*Ny tankpad ( Suzuki Factory )
*Nytt kåpglas ( Orginal )
Soon to come
*ISR bromsar eller motsvarande
*TurboKIT
*Lacka diverse detaljer
*Skall vara så nära utställningsskick som möjligt
*Polera fälgbanor inkl sving/Ram
Jag lägger hellre lite pengar på denna hoj än att åka o köpa en dussinhoj för över 100lax!. Det är coolt med antika räsers
Denna hoj har varit drömmen sedan man var 15år!..
I hope you like!
RPM lover skrev:2099297Hur många mil han JT åka med den??
MILKY skrev:2099165Tänkte bara lägga upp en bild på min "nya" hoj. Köpte den av JT som startade tråden, lite roligt faktiskt!.
.................
I hope you like!
Det som är gjort efter köp.
*Lackade om fälgarna vita ( Går inte att ha svarta, förstör ju hojen )
*Nya tändkablar inkl nya stift
*Nya däck
*Lackat handtaget bak vitt
*Gängat om oken fram
*Nya bromsbelägg ( När vi skruvade ner så var dom som gamla kex )
*Bytt olja o filter
*Nya handtag
*Ny tankpad ( Suzuki Factory )
*Nytt kåpglas ( Orginal )
Soon to come
*ISR bromsar eller motsvarande
*TurboKIT
*Lacka diverse detaljer
*Skall vara så nära utställningsskick som möjligt
*Polera fälgbanor inkl sving/Ram
Jag lägger hellre lite pengar på denna hoj än att åka o köpa en dussinhoj för över 100lax!. Det är coolt med antika räsers
Denna hoj har varit drömmen sedan man var 15år!..
I hope you like!
=Drex= skrev:2099361Mycket fin hopas jag kan få min i samma skick. Precis som för andra här så står min fortfarande i garaget. Fick hem fel drivpaket, dreven va ok men kedjan va till en 89 = 4 länk för kort..snacka om blackout när jag hängde på den..ville inte riktigt fatta att det var sant . Well well ny på väg, har jag tur så kommer den innan helgen *hoppas*. Så nu har man ett komplett drivpaket till en 86-89 om någon e sugen..price kan vi diskutera vill bara ha så att jag inte förlorar för många hundringar.
Annars e man på G, nya däck, ny styrdämpare, nya belägg, nytt kåpglas, snart nytt drivpaket, snart nylackade kåpor..så i slutet maj bör man väl vara ute på vägen
fazerfun skrev:2099373men va faaaaaaaaan då...JT lovade ju att jag skulle få första tjing
allvarligt..grattis till en riktigt fin hoj skulle vara fälgarna då och handtaget...vitt är ju gay ju...
MILKY skrev:2099463He he ja tråkigt för dig men roligt för mig!
Nää vitt är den rätta färgen! Fan svart går ju fetbort asså!
Körde Motard o R1 innan men fan jag saknar det inte alls. Mkt speciell känsla att köra antikpullver maskiner asså!
fazerfun skrev:2099480ja...livet är brutalt ibland....får väl trösta mig med min 86a och RG 500an som jag ska hämta nästa vecka...DET ska bli skitskoj lite gixxer, lite tvåtakt, gixxer - tvåtakt å så växlar man allt efter humör....
R1a har ju alla och polarens Duke 2 var kul i en halvtimme ungefär...nä, jag gillar de gamla goa järnen...och det är kul med folk med samma goda smak som vill hålla grejorna i trim.
MILKY skrev:2099512Ja visst är det!.
Jaså en RG500, är det den som jag sett till salu på blocket??. I så fall låter det som om den är i mkt fint skick!. Grattis grattis för man väl säga!..
Ja att hålla skicket är mkt viktigt o ligger mig varmt om hjärtat!. Allt ska vara pedantiskt så är det bara!
Jo vaffan... En träff för oss finsmakare skulle vara ballt.MILKY skrev:2099457Man tackar
När blir det gammelgixxer träff da?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |