Sören
Ny medlem
I senaste numret av BIKE är det en begagnatartikel om GSXR 750 98-99.
Sören skrev:I senaste numret av BIKE är det en begagnatartikel om GSXR 750 98-99.
GiXXXer_Fan skrev:Aha, intressant, va sägs det i den då?? (Pressbyrån e inte direkt öppen nu...)
köp en 929a.bästa hoj jag haftGiXXXer_Fan skrev:Ja, antar att det bästa förmodligen är att provköra de olika en liten stund och se vilken jag trivs med bäst?!
Inga särskilda konstigheter man kan tänka på att kolla efter på någon av modellerna?
EZrideR skrev:eeehhhh prova dig fram... många säger att R6an är trög att skjutsa med... nja måste jag säga.. att skjutsa någon kan vara kul om personen där bak vet hur han/hon ska åka hoj och gör det rätt... och visst personen därbak lånar en häst men va fan så farligt är det väl inte...
R6 an skit att skjutsa på jämfört med gixxer750 96, inget illa ment, men min flicka har gnällt på att jag bytte bort gixxern en del hon var van att åka r6 förr, och hon gillade gixxer väldigt mycket jämförelsevis, nu åker hon med på Retta, och det gillas inte allsPatteP skrev:Hej på er!
Måste säga att R6an är kanon att skjutsa med, visst finns det kanske bekvämare hojar, som guldvingar osv, men för att vara en R hoj så är den kanon. Skjutsade ca 30 mil förra veckan och den drog ca 0,55l milen, vilket inte är mycket...
För övrigt är det en kanonhoj, så köp en sån!! Det är min första R hoj och jag kunde inte valt en roligare.
P
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |