gsx-r 750 k5

jimmy78

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2007
Hoj
R1
Funderar på att bygga om min till fighter nu i vinter. Någon som har en bild på en Suzuki gsx-r 750 k4-k5 Streetfighter??

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Är inte säker om det är exakt k5:an men en nyare gixxer i alla fall

DSCN0700-1.jpg

Katana org

rakish form and super performance
Gick med
30 Apr 2005
Hoj
GSX1100S -82 nr:124 och GSX1400 "ES"
Varför?
Svårt att få det snyggt med den rejäla kylaren. Är ju hur snygg som helst original. Och är det en blå/vit 05:a så är det ju dessutom nästan helgerån att riva ner den om det nu inte har skyndats redan :rolleyes: på sas?

/U

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Bygg för fan, går alltid att bygga tillbaks. Själv ska jag börja bygga på en K3:a nu under vintern

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Varför?
Svårt att få det snyggt med den rejäla kylaren. Är ju hur snygg som helst original. Och är det en blå/vit 05:a så är det ju dessutom nästan helgerån att riva ner den om det nu inte har skyndats redan :rolleyes: på sas?

/U
Hur kan man skända en dussin hoj?

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
CC Dominator
Bygg för fan, går alltid att bygga tillbaks. Själv ska jag börja bygga på en K3:a nu under vintern

rent tekniskt sett så går det inte att bygga tillbaka.... om man inte är en kärring :D

klart grabben skall totalkapa i en k5:a

hmmm.. har ett designförslag då det börjar bli så jävla uttjatat med att snygga upp gamla hojar.. tjacka kåpor till en 87:as 750 istället.. bygg retro fast med en jävla skjussa i .. förstå vad blöjjknuttarna med sina nya dyra 08:eek:r skulle gråta blod..:yoparty

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
rent tekniskt sett så går det inte att bygga tillbaka.... om man inte är en kärring :D

klart grabben skall totalkapa i en k5:a

hmmm.. har ett designförslag då det börjar bli så jävla uttjatat med att snygga upp gamla hojar.. tjacka kåpor till en 87:as 750 istället.. bygg retro fast med en jävla skjussa i .. förstå vad blöjjknuttarna med sina nya dyra 08:eek:r skulle gråta blod..:yoparty

haha det vore nåt, men jag tror jag hoppar det för nästa vår/sommar men kanske nästa:tungan

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln