Gsx-R Bakende

Nordmannen

99 Gsx-R Streetfighter
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
StreetFighter Gsx-R 750
Finns det noen andre bakender til en 1999 gsxr 750 som passer rimelig bra uten at det blir for mye arbeid å bytte om?? Helst kunne tenkt meg en R1 2003 bakende,men da må jeg vel kanskje ta med en del av rammen?? har ikke så mye si hvilke bakender dere sier er åpent for alt,bare syns ikke den store å ovale bakenden på 1999 gsxr passer til en streetfighter. Takkar for alle svar.

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Nordmannen skrev:
Finns det noen andre bakender til en 1999 gsxr 750 som passer rimelig bra uten at det blir for mye arbeid å bytte om?? Helst kunne tenkt meg en R1 2003 bakende,men da må jeg vel kanskje ta med en del av rammen?? har ikke så mye si hvilke bakender dere sier er åpent for alt,bare syns ikke den store å ovale bakenden på 1999 gsxr passer til en streetfighter. Takkar for alle svar.
Tyvärr krävs det nog lite modifiering oavsett vilken bakdel du väljer. :va

Nordmannen

99 Gsx-R Streetfighter
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
StreetFighter Gsx-R 750
Rasorblade skrev:
Tyvärr krävs det nog lite modifiering oavsett vilken bakdel du väljer. :va

Det er greit med litt modifiseringer,spørsmåler er bare hvor mye??? derfor jeg leter etter noen med erfaringer/kunnskap om slikt.
:) :)

Nemal

Köttätare
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
R1 2001 Turbo
Nordmannen skrev:
Det er greit med litt modifiseringer,spørsmåler er bare hvor mye??? derfor jeg leter etter noen med erfaringer/kunnskap om slikt.
:) :)
Tjenare!
Jag håller på med ett Bakände byte från R750 -99 till en CBR 900 -06 race bakände... Här hittar du den!
Det är en "Plugg" till 06:ans bakände som jag ska gjuta i kolfiber, självklart får jag modifiera denna lite då den är lite för lång...
Men jag ska göra som så att jag tar bort hela bakpartiet och gör en helt ny bakram som denna passar på... Om du är intresserad så kan jag gjuta en till dig oxo + en ny bakram mot betalning...

Mvh Ola

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...