NisseNutz
Ny säsong, ny hoj!
NICE!Westie skrev:2643399Sådärja! Nu är undersidan punktad mot "svärden" som dom numera kallas
//Andreas
precis en sån uppdatering jag ville se
NICE!Westie skrev:2643399Sådärja! Nu är undersidan punktad mot "svärden" som dom numera kallas
//Andreas
Wiseguy skrev:2643498Damn, det där blev riktigt udda.
Vet inte riktigt vad jag tycker om det. Ena sekunden gillar jag det och andra sekunden ser det fult ut
Skall bli intressant att se fortsättningen.
ozeo skrev:2643508
tycker den såg cool ut på första bilderna
Atlas skrev:2646093SÅÅÅ jävla snyggt!!
Detta bygge kallar jag udda, kaxigt och otroligt personligt..
Du är min nya idol
Lycka till med bygget
tycker detta verkar vara ett bra ställe för folk att träffas. Alla har ju samma intresseWestie skrev:2643211Nog om provkörningar å bakhjulsåka, det är ingen dejting site detta
//Andreas
wdac skrev:2650536FAN Va LÅNGSAMT DU BYGGER!!!!!
tycker detta verkar vara ett bra ställe för folk att träffas. Alla har ju samma intresse
SportHoj n Dateing.com (spelling?)
Westie skrev:2654906Ramen är nu lämnad till svetsaren (svetsar inte själv) och han skall nu TIG:a ihop hela baken. Förhoppningsvis hinner han klart denna vecka å då skall ramen iväg på pulverlack.
När den är färdiglackad (förhoppningsvis innan jul) börjar det roliga, dvs montering
Bilder kommer givetvis!!!
//Andreas
<micke> skrev:2655117Fundera två gånger innan du lämnar in den där ramen på lack!
Ser ju ut att vara topp finish på metallen redan nu. Lägg ner ett par timmar med scotch brite istället och ha en matt finish på ramen?
Kan vara värt att fundera på, tycker jag iaf!
Westie skrev:2656753Hmm, ingen dum idé! Fördelen är ju då att det inte råder någon tvekan i vilket matrial baken är gjord av å man kan ju alltid lacka den i efterhand om de inte blir bra. Ska fundera på detta!
Frågan är hur den blir att hålla ren, underhålla/tvätta med scotch brite?
//Andreas
Westie skrev:2656753Hmm, ingen dum idé! Fördelen är ju då att det inte råder någon tvekan i vilket matrial baken är gjord av å man kan ju alltid lacka den i efterhand om de inte blir bra. Ska fundera på detta!
Frågan är hur den blir att hålla ren, underhålla/tvätta med scotch brite?
//Andreas
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |