GSXR 1000 -03 Rizla 06 lack Stulen

gixxer76

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2006
Hoj
Ducati 996/1098 -00
Sålde min Rizla replica i helgen till Jönköping. Tyvärr blev den stulen från nya ägaren inatt. HÅLL ÖGONEN ÖPPNA EFTER DEN!
Stackars kille.
/FD:Gixxer 76

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Tja.

Jag och Simon delar garage. Jag märkte det när jag skulle till jobbet. hade föranningar redan igår då jag sett en kille på EU moppe åkt och rekat vårat garage i helgen redan samt att jag såg honom efter jobbet igår plus att han va nere vid dörren och ryckte i den när jag lackade om min stulna kolfiber kåpor. Försökte då springa ifatt killen som bara drog.

Ringde Simon och sa att något lurt är på G så han va och låste den med dubbla lås och jag plockade bort min bakfälg så min fick stå. Men tycker så jävla synd om honom. Får jag reda på vilka de är ska jag kastrera dem med tegelstenar :mad:

OBS: Tips ang stölden går att lämna till Polisen i Jönköping eller personligen till mig på 073-5033550

///Micke

Skuggan

Guest
Tja.

Jag och Simon delar garage. Jag märkte det när jag skulle till jobbet. hade föranningar redan igår då jag sett en kille på EU moppe åkt och rekat vårat garage i helgen redan samt att jag såg honom efter jobbet igår plus att han va nere vid dörren och ryckte i den när jag lackade om min stulna kolfiber kåpor. Försökte då springa ifatt killen som bara drog.

Ringde Simon och sa att något lurt är på G så han va och låste den med dubbla lås och jag plockade bort min bakfälg så min fick stå. Men tycker så jävla synd om honom. Får jag reda på vilka de är ska jag kastrera dem med tegelstenar :mad:

OBS: Tips ang stölden går att lämna till Polisen i Jönköping eller personligen till mig på 073-5033550

///Micke

Åk ut och leta efter den lilla råttan, du lär ju känna igen honom om du sett honom så många gånger

12 O`clock

ADRENALINE IS A LIFESTYLE
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Yamaha R1-05 Gsxr 750 -98 stuntedition
Det är för jävligt att folk inte kan ge FAAN i andras prylar!!:mad:
Det positiva är att lacken är en av ett par få i Sverige.
Hoppas det löser sig och att inga skador följer hojen!

Lider med honom /12 O`clock

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Åk ut och leta efter den lilla råttan, du lär ju känna igen honom om du sett honom så många gånger

Gjorde det en sväng. Men han ligger väl och sover nu efter sina nattliga bravader. För något jobb lär han väl inte ha eftersom han måste sno andras saker :mad:

///Micke

Hasse12

Hasse
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Yamaha R6
Hallå ! kan du inte lägga ut annonsbilden du hade på simons hoj så
alla får se hur den ser ut..... min hoj stog brevid den pajade dom bara :(

simpen

Ny medlem
Gick med
23 Jan 2005
Hoj
gsxr 1000 k5
det var jag som råkade ut för stölden, startade en annan tråd men lägger länken till den här också... lägger in ett par bilder!

korpe

Medlem
Gick med
1 Dec 2003
Hoj
Hogtech
Snygg hoj!!!
Hoppas ni hittar hojen och killen så ni får ge honom en omgång.:fatta! :crash

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Riktigt sjysst det! har åkt lite runt omkring med bilen men inte sett något...
r6an är riktigt läcker, skaffa ett par extra lås!

Kan ju inte vara lätt att gömma den motorcykeln!

Hallå ! kan du inte lägga ut annonsbilden du hade på simons hoj så
alla får se hur den ser ut..... min hoj stog brevid den pajade dom bara :(

Fan vad tråkigt.

Last edited:

ulf_larsson

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2007
Hoj
Yamaha YZF R6 -07
Riktigt sjysst det! har åkt lite runt omkring med bilen men inte sett något...
r6an är riktigt läcker, skaffa ett par extra lås!

Ah ska jag verkligen göra, grannen blev av med sin r1:a för ett års sen, nu är det fan dags att gömma hojjen längst ner i ett hörn i garaget med larm, kättingslås,gps och pressenning.

simpen

Ny medlem
Gick med
23 Jan 2005
Hoj
gsxr 1000 k5
en polare på väg till jobbet såg hojen kvart över fem i morse på väg upp mot rosenlund, åt huskvarna hållet från stan sett. (han visste inte att jag köpt ny så han hängde inte på) ingen där bortåt som sett något?

thorn

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
R1
en polare på väg till jobbet såg hojen kvart över fem i morse på väg upp mot rosenlund, åt huskvarna hållet från stan sett. (han visste inte att jag köpt ny så han hängde inte på) ingen där bortåt som sett något?

Tja simon!
Så himla tråkigt att höra detta skiten... Den var ju så grymt snygg okså grr man blir så sur. Men den borde ju vara i närheten om dom var där med moppe och kollade så långt kommer man ju inte med dom ju! Hoppas det kommer några spår efter den.
Hade gott så länge så gott det går i sorgen!

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Jag håller koll. Och ser jag killen på moppen så tappar jag helt plötsligt kontrollen på bilen ifall någon undrar. :mad:

///Micke

pontus_n

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Hoj
Suzuki GSX-R 600 K1
Jävlar vad tråkigt! Jag ska hålla ögonen öppna, det är ju lätt att känna igen den om den nu inte åker omkring med garage-lackering!

Kan man få reda på var i stan den blev stulen? Liljholmen?

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0