fazerfun
Gudomlig sporthojare
Har nu bestämt mig för att återställa även "hjärtat" på min urgixxer till originalskick. Det är inte för att den går dåligt, tvärtom, men det är något speciellt med originalhojar, speciellt denna modell
Idag sitter det följande godis, ett arv från tidigare gasglada ägare (specieillt en...) : Dynojetkit steg 2, KN filter, Yoshimura steg 1 kammar och ett omärkt "custommade" 4-1. Inga våldsamheter således. Förgasarna är original men sannolikt sitter det andra munstycken i. Min tanke är att ta bort allt utom kammarna och ersätta med original. Frågan är vad detta kan tänkas kosta och vad jag bör tänka på? Antar att Dynojetkitet är det som kostar att riva bort + efterföljande synkningar av förgasarna? Är inte helt tappad på mekfronten men här känner jag att jag behöver lite input.
Idag sitter det följande godis, ett arv från tidigare gasglada ägare (specieillt en...) : Dynojetkit steg 2, KN filter, Yoshimura steg 1 kammar och ett omärkt "custommade" 4-1. Inga våldsamheter således. Förgasarna är original men sannolikt sitter det andra munstycken i. Min tanke är att ta bort allt utom kammarna och ersätta med original. Frågan är vad detta kan tänkas kosta och vad jag bör tänka på? Antar att Dynojetkitet är det som kostar att riva bort + efterföljande synkningar av förgasarna? Är inte helt tappad på mekfronten men här känner jag att jag behöver lite input.