GSXR 1100 -93 blå/vit stulen

• Thread starter Thread starter MaS
  • Start date Start date

MaS

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2007
Stals i tumba på grytstigen 2 inatt. Reg PUE833

phpv4la0lam.jpg

Last edited:
Vad är det för regnr på den? Ska ut en sväng strax, håller ögonen öppna.

Lider med dig.. :(
Men du får nog göra som alla andra. Ut med övriga kännetecken utöver det man kan se på bilden - typ avgassystem..?

Får man fråga vad du hade för lås osv?

Last edited:
står övanför bilden: PUE833

till TS kan jag bara beklaga, är skit att folk inte kan låta en ha sina saker ifred:mad::mad::huvet

Mjo, han han juh editera inlägget några sekunder innan jag postade mitt :rolleyes:

Till TS: med tanke på hojens ålder och plats den försvann på skulle jag gissa på att det rör sig om en någon som tagit en joyride, håller som sagt ögonen öppna när jag är ute o och åker.
Hoppas den dyker upp oskadd.

Upphittad, den stod och brann i Salem nånstans så lär bli och leta ny hoj nu.. :död

Mjo, han han juh editera inlägget några sekunder innan jag postade mitt :rolleyes:

Till TS: med tanke på hojens ålder och plats den försvann på skulle jag gissa på att det rör sig om en någon som tagit en joyride, håller som sagt ögonen öppna när jag är ute o och åker.
Hoppas den dyker upp oskadd.

Upphittad, den stod och brann i Salem nånstans så lär bli och leta ny hoj nu.. :död

Skönt att din hoj hittades också. :tummenupp Även om man inte får tebax den så känns det iaf skönt att ingen j-vla mupp tutar omkring på den eller tjänar pengar på den.

Ska också leta ny nu.. men vad?

Ja det var skönt, nu är det bara o vänta på polisrapport och att försäkringsbolaget återkommer..

Ja bra fråga vad man ska skaffa nu sitter och scrollar blocket nu för att se vad det finns för skoj.. lite sugen på en nyare gsxr 01-02 kanske.

Skönt att din hoj hittades också. :tummenupp Även om man inte får tebax den så känns det iaf skönt att ingen j-vla mupp tutar omkring på den eller tjänar pengar på den.

Ska också leta ny nu.. men vad?

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick