FlowerPower
Ny medlem
Jag undrar om någon vet om det passar rakt av, hojen är en 92:ans gsxr 750 o motorn kommer från en 93:ans eller en 94:ans gsxr 1100.
Tacksam för svar.
Tacksam för svar.
Qwerty skrev:31/27 Ventiler orginal, hur stora får plats? Jag har ju bara 30/26.
Qwerty skrev:Har 1100RW en oljekylare? 750in har då inte det. Och i mitt fall så sitter oljekylaren där den stora vattenkylaren tidigare satt, jag har gott om plats för flera.
Qwerty skrev:Wibbe: Har 1100RW en oljekylare? 750in har då inte det. Och i mitt fall så sitter oljekylaren där den stora vattenkylaren tidigare satt, jag har gott om plats för flera.
FlowerPower skrev:Är väl en vatten kyld olje kylare på dom bakom olje filtret om jag inte sett helt fel.
andersbrink skrev:32/28 är max på originalsätena med 1100w-motorn.
Wibbe skrev:Kommer du inte ihåg Gordon's topp? Han som sköt vevstaken på riks 80 hagaström? Visst renoverade du den? Det var ju en 1100W i en 750W ram.
gsxr1200 skrev:Vet du någon som kör med det?
FlowerPower skrev:Då var motorn inhandlad, fästena ser ut at stämma men som sagt var är den lite högre, ca 15mm men får plats i ramen så det ska nog gå att få till i vinter.
Kommer nog bli en kul hoj till sommaren.
är 1100 w motorn bättre när man ska trimma?andersbrink skrev:32/28 är max på originalsätena med 1100w-motorn.
h01hmt skrev:är 1100 w motorn bättre när man ska trimma?
finns det lika mycket delar till 93-98? som det gör till 86-92 motorerna...
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|