Gsxr 600 -04 streetfighter/stunt

SlowDog

Kan CNC fräsa
Gick med
26 Aug 2004
Ort
Hemma
Hoj
Slow and Dark...
Då ber jag om ursäkt:Bugar Du vet säkert vilken tråd jag menar:tungan
Men är det dom pengarna vi talar om så sänder jag gärna dig ett PM för det är BILLIGT:)
Ursäkta trådkapningen Sämsgård:Bugar

Det är lugnt, priset som gavs i tråden var inklusive mer detaljer som var gjorda vilka var mycket tidskrävande..
 

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Tycker du gör helt rätt med linjerna på hojen. Ser jäkligt bra ut. :tummenupp
 

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Ort
Skåne
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
Tack :)

Ingen som har sten koll på detta med luftburken??

Det är rätt:tummenupp Ut i garaget på julafton:yoparty
Tyvärr så kan jag inte din modell men ZX9R är man tvungen att modda luftburken. Annars går den skit.
Men om du har "airducts" original på den hojen så är det väl troligt att du måste modda?
Kolla tidigt i min tråd så var det en vänlig själ som la in ett par länkar angående moddning av luftburken och möjligen så kanske info om din hoj finns i samma forum?
 

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Husa m.m
Jag bestälde ett bakdrev från staterna strax innan jul. nu fick jag ett mail för 1v sen att postage is destroied så det kommer inte längre skickas till mig!? Hur går man till väga nu? jag har skickat mail till säljarn (en butik) men inte fått något svar. surt å bli av med drygt 700kr:huvet

Det är rätt:tummenupp Ut i garaget på julafton:yoparty
Tyvärr så kan jag inte din modell men ZX9R är man tvungen att modda luftburken. Annars går den skit.
Men om du har "airducts" original på den hojen så är det väl troligt att du måste modda?
Kolla tidigt i min tråd så var det en vänlig själ som la in ett par länkar angående moddning av luftburken och möjligen så kanske info om din hoj finns i samma forum?

försökte hitta länken men den måste vara borttagen eller nått??:va
 
Last edited:

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Ort
Skåne
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
Jag bestälde ett bakdrev från staterna strax innan jul. nu fick jag ett mail för 1v sen att postage is destroied så det kommer inte längre skickas till mig!? Hur går man till väga nu? jag har skickat mail till säljarn (en butik) men inte fått något svar. surt å bli av med drygt 700kr:huvet



försökte hitta länken men den måste vara borttagen eller nått??:va

Du betalade väl med PayPal? Då skall du kontakta dom och "claima" tillbaka pengarna pga utebliven leverans.

Det var så länge sen jag skrev det så den har väl försvunnit av ålderskäl:D Faaan vad du är lååååångsam:tungan
www.streetfighters.com.au
www.jonesisland.com
 

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Husa m.m
Last edited:

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Ort
Skåne
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Husa m.m
så då har jag fått tag i en framskärm :)
 

Bifogat

  • SANY0495.jpg
    SANY0495.jpg
    237.2 KB · Visningar: 108
  • SANY0496.jpg
    SANY0496.jpg
    238.5 KB · Visningar: 99
  • SANY0497.jpg
    SANY0497.jpg
    241.7 KB · Visningar: 98

sylta nr1

Sporthojsnörd
Gick med
23 Mar 2006
Ort
Ulricehamn
Hoj
Cx 500 EXC300 Tenere 700 EXC-F 250
Såg att du hade pm:at mej.
Ring om du är intresserad av styrkronan
0321-533373:tummenupp
 

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Husa m.m
städade boden idag för å få platts till bygget, hitta en hastighetsmätare då :) en liten sak med varvräknare tripp hast total osv.. får nog åka på å se hur den funkar.
inte fel med lite tur ibland:D

är ju nyopererad så de blir inte så mycke meck men de blir mycke tid framför ebay, ska manköpa kolfiber hugger eller inte de e frågan!?:huvet

ska ha tag i några rörböjjar till avgasystemet också, får bli en sväng till biltema å se om de finns där.

skål!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top