Heter man Bestar Radogoshi så kommer man kanske från ett land där de inte har sammansatta ord.Det var länge sedan jag läste en annons med så mycket särskrivningar. Måste vara nåt slags rekord.
10 år gamla däck kan nog ha blivit rätt torra och tråkiga. hade krängt på nytt gummi innan jag körde.
Är han inte villig att disskutera pris alls så vill han bara få igen pengarna = inte värt. Finns andra objekt.
Berättade för polarn på Lelles att det är viktigt att stället ska matcha med hojen..
"Jaha du har blivit bög sen du flyttade till Stockholm?"
Blir dock dyrt om jag vill ha en annan hoj om två år..
Spelar väl ingen roll vart man kommer ifrån? Bor man i Sverige skall man lära sig språket. Blir dagligen förvånad över hur dåligt mina svenska kompisar skriver, väldigt mycket särskrivningar. Unga svenska tjejer är nog värst..
Det kan vara snyggt om det matchar, men sätt det inte som ett mål. Skaffa ett ställ som är mer neutralt och funkar till flera hojar är säkrare. Med matchande ställ kanske det ser skitbra ut nu, men om du byter till en hoj med helt andra färger så kan det se helgalet ut. Ett ställ kan hålla många år även årtionden (förutsatt att du sköter det och inte drar det i backen), finns stor chans att du byter hoj oftare än så.
Du menar grundläggande svenska - som skillnaden mellan 'vart' och 'var'..?
06/07 har styrdämpare från fabrik jaNågon som vet när GSXR 600 fick styrdämpare från fabrik, finns det redan 06/07?
06/07 har styrdämpare från fabrik ja
Verkar ha kommit 01 redan.. www.ronayers.com/oemparts/a/suz/50d3be43f870021958f26ed4/steering-stem
Jag kan ställa upp och ta en titt på den om du vill, jag bor nära.
Din MC eller Ava MC om du vill ha original i 08-trakterna. Brukar inte kosta så farligt så länge du inte handlar hos AVA MCDock saknas det styrändar av någon anledning, antar att det är enkelt att få dit och vart köper man orignal smidigast?
Kittet med skruv, vikt, distanser & någon till pryl går på € 24.62 hos en OEM handlare i EU.Det är troligen inte billigt. Om jag inte är helt ute å cyklar så gick en styrände lös på över 1000 pistoler hos Suzuki. Behövde en ny för ett antal år sedan, slutade med att jag köpte R&G varianter ist.
Tack för svaren, ska ringa Din MC imorgon, har faktiskt ringt tidigare men de svarade inte..
1) Hur kommer det sig att vissa hojar har cuts och andra sadel? Vad är standard och hur byter man? I med nyckeln och vrid om, ta bort sadel sen klicka i cuts?
2) Snubben som har hojen kan tyvärr inget om hojar och har inget körkort heller så jag får inga svar där.
Hur kommer det sig att vissa hojar har cuts och andra sadel? Vad är standard och hur byter man? I med nyckeln och vrid om, ta bort sadel sen klicka i cuts?
Bläddrade igenom bilderna lite fort. Några skruvförband ser onödigt "skruvade på" ut. Den har inte gått 2000 mil på bana i andra kläder? #psyched
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|