Har en Gsxr 750. Nu är det så spännande att jag i början av sommaren lämnade in den för att det knackade i motorn... Knackningarna hörs bara när motorn är genomvarm. Knackningarna hörs (och känns) bäst runt 3000 varv vid ingen alt. lite belastning, och även vid motorbroms. när den är kall går den hur fint som helst. Har haft den inlämmnad på verkstad där dem inte hittade något fel. dem bytte kamkedjan som såg lite sliten ut. och när jag fick tillbaka den var det som vanligt igen.(knack, knack, knack) Är det någon som har varit med om eller hört talas om detta???
Pratade med verkstaden och dem sa att det är bättre att jag kör med den och ser om det blir värre. Och det ända jag märkt är att när man är ute och hårdkör då blir det värre, men när den kallnat så är det som vanligt igen. och det blir varken värre el. bättre...
Pratade med verkstaden och dem sa att det är bättre att jag kör med den och ser om det blir värre. Och det ända jag märkt är att när man är ute och hårdkör då blir det värre, men när den kallnat så är det som vanligt igen. och det blir varken värre el. bättre...