2fast4hjo skrev:Zx10/gsxr 750 06, under 21 hoppas du håller dig på hjulen och har råd med försäkringen
till alla som skenförsäkrar..Har man råd att skaffa en (ny) hoj så har man väl råd att försäkra den
Du citerar för övrigt dina egna inlägg.
2fast4hjo skrev:Zx10/gsxr 750 06, under 21 hoppas du håller dig på hjulen och har råd med försäkringen
till alla som skenförsäkrar..Har man råd att skaffa en (ny) hoj så har man väl råd att försäkra den
Du citerar för övrigt dina egna inlägg.
R-1000 skrev:06 gsxr-750 är kanske den snyggaste hojen som nånsin gjorts,06 zx-10r är så groteskt ful, tycker 04-05 var mycke snyggare, o när det gäller effekt, så är båda så klart för mycket
CorbenDallas skrev:Varför byter du Kawan, som är en alldeles utmärkt hoj, när du ändå inte får köra med full effekt?
stoffidus skrev:för att jag har fått ettpris jag inte kan motstå.
Jag och mina bägge brördrar ska beställa samtidigt därför får jag ett bra pris
2fast4hjo skrev:Bra pris =
Andrahandsvärdet är lika illa för båda. Det finns färre köpare till 750 men det finns också lika många färre säljare - så det går på ett ut.Nogger skrev:Det tråkiga är väl att andrahandsvärdet på en 750 inte är lika bra som en 1000 cc för du har ju mkt bredare kundkrets på en 1000 jämfört med 750 här i sverige iaf..../M
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|