eisbaer skrev:En tiller!!
v-g skrev:Börjar du bli rädd att förlora?
valmers skrev:Nej, men garageplatser tilldelas endast personer vars hojar tilltalar der garagenführer.
Mattias skrev:MEh! JäVLa MoRaLKärRing!!!
v-g skrev:Där har du en poäng. Är du densamme?
KawaF3771 skrev:Blejden e snyggare,,, men Gixxern har coolare ljud!
Mr. Dante skrev:Beror på systemet, vem kör original??
Goodstuff skrev:Alla som vill köra med Bike-Events.
popa wheelie skrev:Gixxern är alltså en ny -02
Hondan är en -03
Om det nu gör ngn skillnad?
Felix skrev:Jag hade köpt gixxern... men det är ju jag det
valmers skrev:Det är jag som är rådgivande konsult i detta fall. Skyll på mig, moralskitar.
Ankan skrev:Hmmm...
Just en snygg konsult du, Valmers. Du märker väl att grabben vill vara värst. Hur kan då rekommendationen bli en Blade? Det är ju ingen tvekan om att Gixxer modell -03 är det häftigaste man kan ha i år. Det VET du!
Bladen är naturligtvis det förnuftigaste valet om man inte har någon större erfarenhet av hojar, men hade förnuft varit en avgörande faktor här, så hade valet inte stått mellan dessa två. Alltså: Det är klart grabben skall ha en Gixxer. Skärp dig Valmers eller skaffa en ansvarsförsäkring för konsulter!
(Dessutom borde det vara under en rådgivares värdighet att tvinga på någon ett råd meddelst utpressning )
valmers skrev:Han vill ha bläjden. Jag trycker bara på lite. Dessutom är jag garageführer. Dessutom är Sukikuki gay.
Ankan skrev:Okay, jag förstår. Du försöker bara få honom att förstå vad som är bäst för honom i all välmening samtidigt som du gärna vill bestämma lite. Du har väl inte gått och blivit sociaaaaldemokraaat på ädre dar??
Goodstuff skrev:Jag tror valmers uppskattat en hederlig pungspark mer än det "påhoppet".
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|