Gsxr eller Blade

hermes

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SÅLD
Goodstuff skrev:
Alla som vill köra med Bike-Events. ;)

vist är det tragiskt, köper man ett akra helsystem för dyra pengar, och till råga på det blir man tvungen att beställa en special adapter och sätta på orginalslutdämparen. (när man ska köra bana) (och besiktiga)

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
valmers skrev:
Det är jag som är rådgivande konsult i detta fall. Skyll på mig, moralskitar.

Hmmm...
Just en snygg konsult du, Valmers. Du märker väl att grabben vill vara värst. Hur kan då rekommendationen bli en Blade? Det är ju ingen tvekan om att Gixxer modell -03 är det häftigaste man kan ha i år. Det VET du!
Bladen är naturligtvis det förnuftigaste valet om man inte har någon större erfarenhet av hojar, men hade förnuft varit en avgörande faktor här, så hade valet inte stått mellan dessa två. Alltså: Det är klart grabben skall ha en Gixxer. Skärp dig Valmers eller skaffa en ansvarsförsäkring för konsulter!
(Dessutom borde det vara under en rådgivares värdighet att tvinga på någon ett råd meddelst utpressning :p)

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Ankan skrev:
Hmmm...
Just en snygg konsult du, Valmers. Du märker väl att grabben vill vara värst. Hur kan då rekommendationen bli en Blade? Det är ju ingen tvekan om att Gixxer modell -03 är det häftigaste man kan ha i år. Det VET du!
Bladen är naturligtvis det förnuftigaste valet om man inte har någon större erfarenhet av hojar, men hade förnuft varit en avgörande faktor här, så hade valet inte stått mellan dessa två. Alltså: Det är klart grabben skall ha en Gixxer. Skärp dig Valmers eller skaffa en ansvarsförsäkring för konsulter!
(Dessutom borde det vara under en rådgivares värdighet att tvinga på någon ett råd meddelst utpressning :p)

Han vill ha bläjden. Jag trycker bara på lite. Dessutom är jag garageführer. Dessutom är Sukikuki gay.

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
valmers skrev:
Han vill ha bläjden. Jag trycker bara på lite. Dessutom är jag garageführer. Dessutom är Sukikuki gay.

Okay, jag förstår. Du försöker bara få honom att förstå vad som är bäst för honom i all välmening samtidigt som du gärna vill bestämma lite. Du har väl inte gått och blivit sociaaaaldemokraaat på ädre dar?? :D

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Ankan skrev:
Okay, jag förstår. Du försöker bara få honom att förstå vad som är bäst för honom i all välmening samtidigt som du gärna vill bestämma lite. Du har väl inte gått och blivit sociaaaaldemokraaat på ädre dar?? :D

Jag tror valmers uppskattat en hederlig pungspark mer än det "påhoppet".

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
Goodstuff skrev:
Jag tror valmers uppskattat en hederlig pungspark mer än det "påhoppet".

Just i detta fall kan väl medges att det nästan var ett slag under bältet. Men jag är en elak jävel när jag vaknat på fel sida.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning