Danne me Z1
Ny medlem
Är dt någon som vet vad efekten ligger på på en gixer1100 -88
och vad man ska ge för peng för en sådan?
effekt 128 hk i regbeviset, värde allt mellan 20000-30000 beroende på skick o utrustning, då besiktad o påställd.Danne me Z1 skrev:Är dt någon som vet vad efekten ligger på på en gixer1100 -88
Oki jag har hittat en 88a med smidda kolvar rs40 fuggar 200mil sedan motor/växellåd renovering och han vill ha 19" för den.tassen skrev:effekt 128 hk i regbeviset, värde allt mellan 20000-30000 beroende på skick o utrustning, då besiktad o påställd.
vad har han gjort då ? är den besiktad,? däck-bromsar-drivpaket.kolla sånt också.Danne me Z1 skrev:Oki jag har hittat en 88a med smidda kolvar rs40 fuggar 200mil sedan motor/växellåd renovering och han vill ha 19" för den.
Jag är inte så hemma på gixrar så jag vet ej om det är bra pris eller ?
Hmmm bromsar vet jag ej men den va avställd sedan två år däcken va frächa vet ej om dom kan hinna torka på två år men men. Allt funkadetassen skrev:vad har han gjort då ? är den besiktad,? däck-bromsar-drivpaket.kolla sånt också.
Men 19" är det ett bra grundpris trots att den är avställdbgix skrev:Alla 1100r har egentligen ca 150 hästar på vevaxeln men är sedan "marknadsanpassade", ibland till mycket låga effekter.
Ett klassiskt recept för mer effekt är ett Vance & Hines SuperSport 4-1-system och 36-38 mm flatslideförgasare med individuella filter - så försök få med sådant om det finns till hojen du kollar på.
Nu är det ju inte färgerna jag är intresserad av......motorerna verkar vara väldigt tacksamma att plågaOLJEKYLD GSXR skrev:Max 25000 för en gen.1-gixxer, det verkar som att priset ligger rätt på ditt objekt, om du kan leva med färgsättningen.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|