gsxr1000 vs zx12r

bull

bull
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
Gsxr 1000 k5
tja tänkte skulle försöka byta hoj till nästa år o e sugen på en zx12r för dom e bra o skjutsa o ta lite längre turer på, har jag fått för mig iaf . men e rädd att den e lite tung o ganska tråkig på kurviga vägar. gixxern tror jag blir jobbig o köra lite längre på. men tycker den e snyggare o tror det e betydligt bättre o roligare att köra kurvigt me. vill ha lite åsikter om hojarna. har inte provkört nån av dom så har inge belägg för vad jag säger men det e vad jag har fått för mig. VAD TYCKER DU ?? :confused:

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
Lars_jo på forumet semestrade på en gixxer 1000 -02a.

700 mil på typ 2 veckor, och han är närmare 2 meter lång, han sa att det var otroligt hur det kunde gå så bra, inge rygg eller nackont...

Belial

Medlem
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
R1
bull skrev:
tja tänkte skulle försöka byta hoj till nästa år o e sugen på en zx12r för dom e bra o skjutsa o ta lite längre turer på, har jag fått för mig iaf . men e rädd att den e lite tung o ganska tråkig på kurviga vägar. gixxern tror jag blir jobbig o köra lite längre på. men tycker den e snyggare o tror det e betydligt bättre o roligare att köra kurvigt me. vill ha lite åsikter om hojarna. har inte provkört nån av dom så har inge belägg för vad jag säger men det e vad jag har fått för mig. VAD TYCKER DU ?? :confused:
tror du har roligare på gixxern :banana än zx 12:an

bull

bull
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
Gsxr 1000 k5
uggla skrev:
Lars_jo på forumet semestrade på en gixxer 1000 -02a.

700 mil på typ 2 veckor, och han är närmare 2 meter lång, han sa att det var otroligt hur det kunde gå så bra, inge rygg eller nackont...

oki de låter ju bra tycker dom e grymma :tomten

christoffer

det kan stickas till lite!
Gick med
9 May 2005
Hoj
R1
kära bull!

jag tycker,att gixxern är snyggare,helt klart..de blir mera.. :tuttar då vet du!
(sen kan jag ju tycka att just du,som kör som ett trippat.. :kocko ska köra en..trike elr nåt..)

men det hör inte hit..köp en gixxer du! :yoparty

tänk inte på mej ditt as.

bull

bull
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
Gsxr 1000 k5
grr..zzr skrev:
kära bull!

jag tycker,att gixxern är snyggare,helt klart..de blir mera.. :tuttar då vet du!
(sen kan jag ju tycka att just du,som kör som ett trippat.. :kocko ska köra en..trike elr nåt..)

men det hör inte hit..köp en gixxer du! :yoparty

tänk inte på mej ditt as.
hahahaha man måst ta det lugnt i trafiken har inte kört så länge
annars kan man få :fatta! av polisen o lugn du får nog lite :tuttar du me

christoffer

det kan stickas till lite!
Gick med
9 May 2005
Hoj
R1
bull skrev:
hahahaha man måst ta det lugnt i trafiken har inte kört så länge
annars kan man få :fatta! av polisen o lugn du får nog lite :tuttar du me

kul!..jag har sett dej köra omkring stående på tanken.... försöök inte slingra dej nu....

:)

tror nästan att du är en sån dära outlaw...hmmm..

Zet@

Jo...
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
Bulle
bull skrev:

Införskaffade mig en zx12r rätt nyligen, har inte hittat nått som jag kan klaga på, och jag upplever den inte som tung och jobbig på kurviga vägar, sen går den som stryk :yoparty

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0