Nord_K6_1000R
Sporthojsnörd
Tjobopp, avvecklade K6:an ifjol mot en 2018 GSXRR, vad som händer ibland är att ABS:en inte släcks när man rullar iväg men åker man ett tag, stannar å startar om den så slocknar den som den ska.
Detta händer framförallt om hojen stått några dagar eller som igår när det var premiäruppstart å provsväng.
Har naturligtvis använt det eminenta gåggel å flojjdat runt på diverse amerikanska forum.
Buden har varit många, fler har problemet å förslagen har varit allt från nån recall på styrbox men framförallt att batteriet dippar under 10,7V vid startögonblicket.
Nån som har en 2017 å framåt som upplevt samma??
Batteriet är naturligtvis nyladdat nu men börjar det bli dåligt spelar det väl ingen roll hur mycke man laddar det.
Detta händer framförallt om hojen stått några dagar eller som igår när det var premiäruppstart å provsväng.
Har naturligtvis använt det eminenta gåggel å flojjdat runt på diverse amerikanska forum.
Buden har varit många, fler har problemet å förslagen har varit allt från nån recall på styrbox men framförallt att batteriet dippar under 10,7V vid startögonblicket.
Nån som har en 2017 å framåt som upplevt samma??
Batteriet är naturligtvis nyladdat nu men börjar det bli dåligt spelar det väl ingen roll hur mycke man laddar det.