Robz
Guest
Ooooo...bättre än ett framskridande på X-boxens MotoGP2!!GSXR1100R skrev:...3. Robz (rutinerad föråkare)...
Ooooo...bättre än ett framskridande på X-boxens MotoGP2!!GSXR1100R skrev:...3. Robz (rutinerad föråkare)...
Dina vägar i norra skåne råkkarRobz skrev:Ooooo...bättre än ett framskridande på X-boxens MotoGP2!!
Du är numera klassad som den värsta av värsta outlaws.T509 skrev:Nu har jag bränt mina broar, nu är det ingen chans i helvete att jag kommer med på din lista över säkra förare inte ens prospect to be a prospect...
Det enda jag får från dig är kanske och dom värmande orden "allt ordnar sig"
Robz skrev:Du har aldrig kört gata med Zmurf va
VV kör som en tant i jämförelse
Hohohohoho klart vi ska köra, men först på bana redan nu till helgen.#57 Thundrace skrev:Snack...vi kör lugnt och försiktigt...typ...försiktigt..typ... Snart dags att ut och busa Robz..men nu får fan nån annan agera föråkare...jag är trött på att behöva vara den första som ser gruset...
Jag kan inte förstå att jag skulle falla bort från listan för att jag inte har körduglig hoj. Där är flera stycken på listan som jag tror mig veta inte har någon hoj alls. Banhoj räknas visst fastän man inte kan köra gata med dem.GSXR1100R skrev:Prospects
4. Mr K (saknar körduglig hoj och åker snart bort från listan)
Samtliga 4 på listan är mina kompisar, du åker ut om tre dagar.Mr K skrev:Jag kan inte förstå att jag skulle falla bort från listan för att jag inte har körduglig hoj. Där är flera stycken på listan som jag tror mig veta inte har någon hoj alls. Banhoj räknas visst fastän man inte kan köra gata med dem.
14. Bosken
17. Metallgutten
18. Ketogan
25. Åsa #96
Vad jag vet har ingen av dessa hoj alls. Shysst att du väljer att frysa ut mig din egoistiska-elitiska-bögfan ........
Puss puss & krama varandra i sängen
uuuuuuuuuuuuu öööööööööööööö *ledsen*GSXR1100R skrev:Samtliga 4 på listan är mina kompisar, du åker ut om tre dagar.
Bosken testkör vissa gator i Malmö på tid... visste du det kanske?GSXR1100R skrev:Samtliga 4 på listan är mina kompisar, du åker ut om tre dagar.
Mr K skrev:Jag kan inte förstå att jag skulle falla bort från listan för att jag inte har körduglig hoj. Där är flera stycken på listan som jag tror mig veta inte har någon hoj alls. Banhoj räknas visst fastän man inte kan köra gata med dem.
14. Bosken
17. Metallgutten
18. Ketogan
25. Åsa #96
Vad jag vet har ingen av dessa hoj alls. Shysst att du väljer att frysa ut mig din egoistiska-elitiska-bögfan ........
Puss puss & krama varandra i sängen
tycken ni e mesiga och löjliga så jag låter GSXR1100KG göra som han vill .... han kör ändå dom en hitta (byta h mot f)Åsa #96 skrev:Måste va trist att va utkvalad från denna listan, speciellt när vi utan hoj får vara med
ps! ska vi ses på vanliga stället älsklingen min? *host* hoppas ingen annan än du läser detta, min lilla gossebjörn
Och där flög du ur listanMr K skrev:tycken ni e mesiga och löjliga så jag låter GSXR1100KG göra som han vill .... han kör ändå dom en hitta (byta h mot f)
buhu ...... ledsen man blir då. Din egofashistiska (medvetet felstavat) vill man väl inte vara med på ändå :kockoGSXR1100R skrev:Och där flög du ur listan
Kom igen när du har en hoj,
GSXR1100R skrev:Och där flög du ur listan
Kom igen när du har en hoj,
Jag åker 09.00 i morrn, kommer du upp.Åsa #96 skrev:*puss på dig*
ps! då du inte svara på msn....när åker ni?
GSXR1100R skrev:Jag åker 09.00 i morrn, kommer du upp.[/QUOT]
Har inte bestämt mig. Är rejset på lördag eller söndag?
Fröken N. Ollkoll
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |