Är den verkligen så ful? Personligen tycker jag att den är en få Bumsar som inte ser färdigklotad ut redan från fabriken Bra med ABS som standard också. Speciellt eftersom han åkt kromsläde några år och kanske är ovan vid fartresurserna.
Nä, låt gubben köpa det han fastnar för. Blir sällan bra när man övertalar någon att köpa ett fordon. Själv lyckades jag övertala min farsa att köpa en 9-3 aero för några år sedan när han egentligen ville ha en Audi A4. Efter 4 månader stod 9-3:an på blocket..
OT men hur F_N kunde du rekommendera din egna far att köpa en äcklig saab? När han ville ha en tysk premiumbil som är schukkrare på alla punkter..
Lätt val Fazer 1000
Nä, låt gubben köpa det han fastnar för. Blir sällan bra när man övertalar någon att köpa ett fordon. Själv lyckades jag övertala min farsa att köpa en 9-3 aero för några år sedan när han egentligen ville ha en Audi A4. Efter 4 månader stod 9-3:an på blocket..
Klart gubben ska ha en BMW.
Prova en själv så får du se.
Du märker ganska snart att R1 hör hemma på bana, och att köra BMW på gata är som att älska med en 20årig blondin med sammetslen persikohud och renrakad f...a
Hur vanlig kan det vara med 70+ som kör 600 cc kåpsporthoj egentligen? Lite lite skumt iaf...kan ju vara sant, eller inte.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|