Den fule
Ny medlem
Trist att det hände. Skönt att hon är okej. Nyttig läxa dock i att hålla avstånd.
Nä, det är prylning på gångoscar skrev:Vadå? Ska du få tummarna ur o börja köra bana eller?!
kjuze skrev:Sluta spela allan och väx upp förfan. Tjejer har ofta en tendens att gråta när det är upprörda och killar bli aggresiva, konstigare än så är det inte.
Borde väl kanske inte bli förvånad iom vilka som uttalat sig, Mavve som kallar tjejer han aldrig träffat för kinesluder och The-PatriX som ska tejpa fast sin flickvän vid en lyckstolpe och knulla henne. Ni har jättebra insikt i hur man behandlar en tjej, bra grabbar!
kjuze skrev:Ni som klagar på henne och säger att hon är larvig som vart ledsen och behövde hälp av en familjemedlem är jättehäftiga.
Nu var det som sagt en olycka, sånt händer, speciellt när någon tvärnitar framför än, sen kan ni sitta och spela matcho att ni är så jäkla bra på att köra och aldrig skulle kört så nära och bla bla. Ni får gärna tro att ni är hur duktiga som helst och aldrig skulle göra fel i trafiken.
Och angående att hon vart ledsen och upprörd är väl inget konstigt. Det är väldigt vanligt vid olyckor om ni inte visste om det. Hon var väl orolig för att hon inte hade pengar att laga sin pojkväns bil, beroende på vilken bil det är kan det ju bli rätt dyrt.
Samtidigt som hon var chockad så står några och skriker på henne och skyller på henne. Jag förstår absolut att hon vart ledsen.
Sluta spela allan och väx upp förfan. Tjejer har ofta en tendens att gråta när det är upprörda och killar bli aggresiva, konstigare än så är det inte.
Borde väl kanske inte bli förvånad iom vilka som uttalat sig, Mavve som kallar tjejer han aldrig träffat för kinesluder och The-PatriX som ska tejpa fast sin flickvän vid en lyckstolpe och knulla henne. Ni har jättebra insikt i hur man behandlar en tjej, bra grabbar!
pw skrev:Eller så är det så här, erfarenhet leder till insikt . Det jag kan säga i ärendet är att så länge det finns fordon kommer folk att krocka, det händer ALLA med få undantag, förr eller senare.
Däremot att skälla ut någon på det sättet är väl inte vidare smart, det leder ju ingen vart, ingen av bilarna blir rakare av det. Tur att det gick bra med flickan.
kjuze skrev:Borde väl kanske inte bli förvånad iom vilka som uttalat sig, Mavve som kallar tjejer han aldrig träffat för kinesluder och The-PatriX som ska tejpa fast sin flickvän vid en lyckstolpe och knulla henne. Ni har jättebra insikt i hur man behandlar en tjej, bra grabbar!
mb skrev:Nä, det är prylning på gång
Mavve skrev:Det har ingenting med att vara häftig o göra, det har med att vara kontrollerad att göra.
Jag träffade kinesludret och hon var ingen 10poängare direkt, inte 3poängare heller - ännu lägre o sen trakasserade hon mig till absolut vansinne. Så istället för att pryla henne ringde jag snuten som skötte det galant o sen var saken biff - inga skadade och ingen som fick utbrott(längre).
Jag hade inte skällt på tjejen men talat om för henne att hon måste inse att det är hennes fel och det kommer lösa sig om hon är villig att lösa det på bästa sätt.
Jag backade in i en kärrings bil med min glassbil som var helt upprörd men jag lugnade ner henne o sa att det löser sig om vi växlar telefonnummer och skriver en skadeanmälan. Hon lugnade sig och saken löste sig inom en vecka mellan bolagen.
Jag förstår också absolut att tjejen var ledsen men man behöver inte grina rätt ut o ropa på mamma. Det kan man göra om man är under 18år eller kanske 20 när det gäller tjejer.
Vuxna personer som ringer sin mamma så fort nånting händer...
kjuze skrev:Aha, och varför måste man vara så kontrollerad hela tiden för då? Vad är det för fel att reagera känslomässigt?
Tycker du att du är häftig som kallar en annan människa för luder? Hur skulle du känna om jag kallade din morsa eller syrra för det? Finns liksom ingen andledning att göra, gillar du inte en människa så säg det istället för att kalla den diverse saker. Påminner lite väl mycket om hög- för att inte säga lågstadiefasoner.
Vem hon ringde kan bero på mycket, att hon visste att hennes pojkvän var utomlands, att mamma bodde närmast. Eller helt enkelt att hon kände sig tryggast med mamman och behövde stöd från henne. Regretion är inte helt ovanligt när det kommer till olyckor.
Jag ser inget fel i det, vem man väljer att ringa måste väl vara upp till var och en och bara för att du ser någon prestigeförlust att erkänna att man bara är människoa och ibland faktiskt kan behöva hjälp av sina föräldrar även fast man är vuxen betyder det inte att det är så.
Mavve skrev:Reagera känslomässigt eller vara helt labil vid ett olyckstillfälle?
Så är det alltid.. va i sthlm när min dåvarande flickvän blev rånad (underknivhot)DaLorD skrev:Joo... det var en pers att vara i ett annat land när jag märkte att hon behövde mig som mest
tjockisbulle skrev:Om du anser att tjejen var labil, vad var gubbarna då ?
I min åsikt var det dom som var labila, tjejen var känslomässig.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|