Jag= 40
Hon=22
Jag gubbsjuk, tro inte det. Men förkyld så det förslår...
"Det är inte hålet... "
Eehh.. 40 - 22?
Jag är 26 med en 22-åring.. JAG upplever åldersskillnaden då & då.. Hur funkar det där egentligen?
Jag= 40
Hon=22
Det kan funka perfekt, eller uselt... beroende på vem man är. Det är större skillnad mellan olika personligheter än mellan olika åldrar; mina föräldrar hade lika stor åldersskillnad som Werner och de var klockrena för varandra.Jag är 26 med en 22-åring.. JAG upplever åldersskillnaden då & då.. Hur funkar det där egentligen?
Jag= 40
Hon=22
Jag= 40
Hon=22
Jag tycker att det borde införas obligatoriska omprov för MC-förare över 30. Dels för att reaktionstid och motorik försämras drastiskt på så gamla människor, och dels för att skydda dom själva. Efter 30 så är skelettet lika starkt som en maräng, ungefär. Vurpar man så dammar det till, sen finns liksom inget att ens skruva titanplattor eller -stänger i. Nödslakt på 30+-människor!
Tycker att det låter som om tanten är kärringsjuk, inte du som är gubbsjuk. Det är bara KÄRRINGAR som missunnar andra deras drömmar. Jag skulle bli uppriktigt ledsen om min älskling sade något sådant till mig!
Hehe, nu e det så här grabbar, att min fru är VÄLDIGT stolt över att jag har en hoj, och hon tycker att den e jättefin, det var väl mest på skoj hon sa så, för att vara helt ärlig så kom frugan fram till mig när jag skulle åka en sista tur innan avställningen av hojen o sa - Robban , jag tänder extra på dig när jag ser dig i ditt skinnställ
Det var väl mest jag som fick en lite känsla av att man kanske börjar bli gammal, men va faan, livet börjar ju vid 40 säger dem
hur som helst så ser både hon o jag fram emot en riktig skön mc sommar, även att hon får dras med barnen medans jag e ute o åker me grabbarna hahahahahha
Fy fan.... Min dotter kommer vara 21 när jag är 40... Då blir man utslängd från balkongen om man är 27 eller äldre och kommer hem med henne!
Det gjorde hon nog bara för o vara snäll... Eller så vill hon ha något gjort...o sa - Robban , jag tänder extra på dig när jag ser dig i ditt skinnställ
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|