Gubbsjuk..

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Skillnaden är nog den att det är gamla gubbar som jagar unga tjejer.
Men för gamla kärringar blir problemet det omvända,

närå, finns äldre än den här

Lärarinnan Allenna Ward, 23, från South Carolina i USA har erkänt att hon haft sex med fem tonårspojkar, 14 och 15 år gamla.

Sexträffarna hade de i skolan, på ett motell, i en park och bakom en restaurang.

I och med att hon har erkänt sig skyldig till anklagelserna kommer åklagaren Jerry Peace rekommendera att hon ” ara” behöver sitta 12 år i fängelse.

http://wwwc.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,70428208_852_p_,00.html

flemming

110 e för sakta
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
Suzuki gp 125, GSX R 1000-01,Rödmyra 98cc
Ja att gammhaggor inte fått nån nedsättande titel är väl främst för att gubsen inte blir bittra på ett sagg som släpper till för småkillar :D då slipper de ju själva nulla en späckhög me stomipåse o hemmoröjjder.. :zpy

Gabor

Guest
Ja att gammhaggor inte fått nån nedsättande titel är väl främst för att gubsen inte blir bittra på ett sagg som släpper till för småkillar :D då slipper de ju själva nulla en späckhög me stomipåse o hemmoröjjder.. :zpy

2-0 till dig, minst :tummenupp

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan
närå, finns äldre än den här

Lärarinnan Allenna Ward, 23, från South Carolina i USA har erkänt att hon haft sex med fem tonårspojkar, 14 och 15 år gamla.

Sexträffarna hade de i skolan, på ett motell, i en park och bakom en restaurang.

I och med att hon har erkänt sig skyldig till anklagelserna kommer åklagaren Jerry Peace rekommendera att hon ” ara” behöver sitta 12 år i fängelse.

http://wwwc.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,70428208_852_p_,00.html

Ehhh, nu är du ju inne på pedofili, det är ju lika sjukt oavsett kön på förövaren.

Det där var väl lite väl nedlåtande om äldre killar?? Finns faktiskt en del som inte blivit hängmagade soffsälar efter 30.

Last edited:

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan
Det finns många unga tjejer som hellre vill ha en erfaren man, så de oerfarna pojkar blir kvar...som då i sin tur blir tvugna att jaga vad som blir kvar på marknaden...:)

Är det ett problem att bitter kärringarna blir jagade, tycker snarare att de borde bli smickrade..:D

Varför ska man bli smickrad av att bli jagad av just yngre killar? Det är väl bland dom lättaste att kollra bort på "marknaden" om man vill göra det, så dom är oftast rätt förutsägbara och trista. Min kille är iofs yngre än mig, men tog honom inte för åldern utan för att han är den han är. Är en kille besatt av låg ålder på sin tjej är han nog i större behov av smicker än bitterkärringar.

Gabor

Guest
Varför ska man bli smickrad av att bli jagad av just yngre killar? Det är väl bland dom lättaste att kollra bort på "marknaden" om man vill göra det, så dom är oftast rätt förutsägbara och trista. Min kille är iofs yngre än mig, men tog honom inte för åldern utan för att han är den han är. Är en kille besatt av låg ålder på sin tjej är han nog i större behov av smicker än bitterkärringar.

:D lite glimten i ögat, men det är ju så att det retas lite i trådarna.
Självklart har det inte med åldern att göra, utan hur fast å fin i kroppen en tjej är...det ska inte vara så att man tror att gravitationen har ökat från 9,81 till 15,8 när :tuttar hänger till midjan å :arsele tangerar knävecken..:)

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan
:D lite glimten i ögat, men det är ju så att det retas lite i trådarna.
Självklart har det inte med åldern att göra, utan hur fast å fin i kroppen en tjej är...det ska inte vara så att man tror att gravitationen har ökat från 9,81 till 15,8 när :tuttar hänger till midjan å :arsele tangerar knävecken..:)

Gravitationen påverkar även killar rejält när dom blir äldre och påsen blir hängande i knävecken :D

Mrs. Laphroaig

Guest
Gravitationen påverkar även killar rejält när dom blir äldre och påsen blir hängande i knävecken :D

Det får mig och tänka på denna historia...

En familj sitter runt middagsbordet och sonen frågar om han kan få ställa en fråga. Pappan svarar: " Ja visst, fråga på du bara"
Den unga mannen frågar sin pappa: - pappa, hur många olika typer bröst finns det?
Pappan blir lite förvånad men svarar:
- Jo min son, det finns tre sorters bröst. I 20 års åldern har kvinnan bröst som är som meloner, runda och fasta. Runt 30-40 års åldern är brösten som päron, fortfarande fina men lite hängiga. Efter 50 blir brösten som lökar.
-Lökar? säger sonen
- Ja när du ser dem, får de dig att börja gråta.

detta utlägg fick både mamman och dottern att se rött så dottern frågar:
- Mamma kan jag ställa en personlig fråga?
Hur många typer av penisar finns det?
Mamman blir lite förvånad men ler, tittar på sin man och svarar:
- Jo min dotter, en man går igenom tre faser. I 20 års åldern är en mans penis som en ek, ståtlig och hård. Runt 30-40 års åldern är penisen som en björk, flexibel men pålitlig.
Efter 50 blir penisen som en julgran.
Julgran? utbrister både pappan och sonen
- Ja död från roten och kulorna hänger som dekoration

:D

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan
Det får mig och tänka på denna historia...

En familj sitter runt middagsbordet och sonen frågar om han kan få ställa en fråga. Pappan svarar: " Ja visst, fråga på du bara"
Den unga mannen frågar sin pappa: - pappa, hur många olika typer bröst finns det?
Pappan blir lite förvånad men svarar:
- Jo min son, det finns tre sorters bröst. I 20 års åldern har kvinnan bröst som är som meloner, runda och fasta. Runt 30-40 års åldern är brösten som päron, fortfarande fina men lite hängiga. Efter 50 blir brösten som lökar.
-Lökar? säger sonen
- Ja när du ser dem, får de dig att börja gråta.

detta utlägg fick både mamman och dottern att se rött så dottern frågar:
- Mamma kan jag ställa en personlig fråga?
Hur många typer av penisar finns det?
Mamman blir lite förvånad men ler, tittar på sin man och svarar:
- Jo min dotter, en man går igenom tre faser. I 20 års åldern är en mans penis som en ek, ståtlig och hård. Runt 30-40 års åldern är penisen som en björk, flexibel men pålitlig.
Efter 50 blir penisen som en julgran.
Julgran? utbrister både pappan och sonen
- Ja död från roten och kulorna hänger som dekoration

:D

:D :D :D
Det stämmer nog rätt bra med verkligheten!!
Dessutom får ju gubbar både hängbröst och säckröv, så gravitationen är lika rar mot dom som mot oss. Vi slipper ju också visa så mycket av våran hårbotten när vi passerat 30:rolleyes:

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC