Guitar Hero III, vart köpa gitarr mm?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Köpte nyss en extra gura till mitt GH3 men så kom jag på att jag vill även ha lite häftigare prylar än de fula Gibson som är originalet.
Har letat men inte hittat nåt annat, kanske inte finns?

Så om någon vet vart jag kan hitta detta SAMT nya "plates" till de jag redan har så blir jag glad :)

OBS: Det är PS3 det rör sig om.

Just ja, höll på att glömma; Kan man köpa bara skivorna när det gäller GH1 och 2? 2'an har jag sett iaf så det lär ju finnas, men 1:an? Kan man se låtlistorna på nätet nånstans?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Tack för tipset, mailade dem nu och frågade hur man går tillväga för att köpa den, hittade inte just gitarren i deras webshop.

Fler förslag?

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Prövade där men fann inget av värde dessvärre, du kanske vet något som jag inte vet :)

Det tror jag inte. Köpte GH3 för ett par veckor sen och såg att det fanns lite olika modeller av kontroller för $20-$30.

Sökte på "guitar hero controller" och det verkar finnas en del. Möjligt att de inte funkar med PS3:an dock...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Det tror jag inte. Köpte GH3 för ett par veckor sen och såg att det fanns lite olika modeller av kontroller för $20-$30.

Sökte på "guitar hero controller" och det verkar finnas en del. Möjligt att de inte funkar med PS3:an dock...

Hmm, får göra ett nytt försök där då mao. Det tråkiga är ju dock att många privatpersoner inte vill skicka till annat än staterna, det är den uppfattningen jag har fått iaf. Kan man lösa det på annat vis, att de skickar till ett ombud som sen skickar till mig? En sån tjänst borde ju finans tycker man.

Jim G™

Nu med hoj igen :-)
Gick med
8 Jun 2007
Hoj
none
Hmm, får göra ett nytt försök där då mao. Det tråkiga är ju dock att många privatpersoner inte vill skicka till annat än staterna....

Den erfarenheten jag har är att dom flesta skickar till Sverige bara man ställer frågan till dom... Testa att fråga dom så får du se....:tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln