Gumball 3000 ...

Antzz

Livet börjar efter 300 :D
Gick med
30 Mar 2010
Hoj
Funderar på en Kawa Z 750
På måndag går GUMBALL 3000 genom Sverige...någon som har tänkt o gazza med en bit o eventuellt filma eller bara glida med en bit...??

Zorken17

Radical Riders
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
Yamaha R1
Jag ska nog stå och vänta på de 09.05 vi bunkeflopåfarten. Vad jag har hört ska de starta från Köpenhamn kl 09.00 på måndag.

Antzz

Gick med
30 Mar 2010
Hoj
Japp dom kör från CPH 09:00....hade varit kul o rasta någon iaf...haha...se om man kan få glimt av Bam o grabbarna i JackAss...

Jag vet ej exakt vilken rutt de kommer köra men först ska de till Anderstorp där o köra lite drifting (Monster Energy-team) uppvisning o så...sen drar de vidare uppåt Sthlm...där de ska flygas över till USA...

Last edited:

Antzz

Gick med
30 Mar 2010
Hoj
jo då den är god för 245 det vet jag iaf... ;) så det borde räcka till för en stund :D

Antzz

Gick med
30 Mar 2010
Hoj
kanske syftar på ett gammalt ordspråk... ;)

det med 245 är bara som jag hann upp i på bron..sen var det dax o bromsa in innan de där förbaskade bommarna o skitet som står i gula västar där det antingen står POLIS eller TULL på...hade säkert kommit upp i 250 också men sen är den ju strypt där...så humm...hade ej kunnat nå 300 med den...

men det var kul o latja lite med Betsafes ena Panamera Turbo o nån GT2a tror jag det var...men sen blev det ju lite jobbigt med trafiken o så...men kul var det så länge det varade...(från påfarten Svågertorp mot Sthlm...vek själv av vid lödde, Center Syd)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
I kväll gick de fint att race mot dom när dom körde tillbaka till köpenhamn:va

Vi "körde om" dom på väg hem till malmö. Hahhaha nog därför polisen lät mig köra vidare fast dom stoppat mig på motorvägen för jag kört i "180". Men det vara bara fyra bilar?

Jojjeman

aka farfar
Gick med
12 Apr 2006
Hoj
En tung
Vi "körde om" dom på väg hem till malmö. Hahhaha nog därför polisen lät mig köra vidare fast dom stoppat mig på motorvägen för jag kört i "180". Men det vara bara fyra bilar?

De 4a fick väl inte plats på planet i så fall :p

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Då flygtransport till NY t-o-r är riktigt, riktigt dyrt så valde nog en hel del att hoppa över just den biten och istället köra hem dit dom kom ifrån, för dom flesta innebär det Stockholm->Malmö->Köpendanmark->Europa, säkerligen något gemensamt party på vägen. Även stekare har (ibland) sina gränser...

jinnarp

Dr: Beserwiesser,känd från AbsolutCitron
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Monster S4R

Ytterligare bevis på att tjejer kommer undan med vad som helst bara för att dom e just tjejer!!! Jag körde 38km/h långsammare och mitt körkort tog dom :( fan nu e jag bitter...

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras