Håller med och var på väg för ett par år sedan. Är förvånansvärt billigt att flyga till Indien och att hyra en enkel mc där. Kanske inte så svårgenomförbart som det kan verka vid en första tanke?Hade varit sjukt kul att göra en sådan resa...
(magsjuka, trafiksituation, människovärde, klassklyftor på anabola och smuts).
Enligt mig - Guy Martin stod ensam för charmen i dessa program.
Noterade ni vilka han försökte ringa: mamma, pappa och sin chef. Inga andra. Hmm. Han är nog en betydligt mer komplex kille än de korta klipp man får se i tv antyder, där han nästan alltid säger något glatt och kul.Han såg lite nedslagen ut när ingen svarade när han försökte ringa.
- Vi betalar. Du får köra mc var som helst. Vad väljer du?...the TV bods asked where else I’d like to go...I’ve always wanted to go to Latvia...
Haha ja d e fan illa- Vi betalar. Du får köra mc var som helst. Vad väljer du?
- Lettland!
Haha ja d e fan illa
Jag hade också gärna hakat på Guy Martin på äventyr - Dock inte i Indien, jag ser inget charmigt alls i det jag såg på dessa två avsnitt (magsjuka, trafiksituation, människovärde, klassklyftor på anabola och smuts).
Enligt mig - Guy Martin stod ensam för charmen i dessa program.
Noterade ni vilka han försökte ringa: mamma, pappa och sin chef. Inga andra. Hmm. Han är nog en betydligt mer komplex kille än de korta klipp man får se i tv antyder, där han nästan alltid säger något glatt och kul.
Det såg VÄLDIGT sorgligt ut!!!! Hoppas han ringde någon kompis som svarade efter kameran slutat filma...
detta kanske är anledningen till att vissa blivit magsjuka i indien
http://www.liveleak.com/view?i=341_1451217301
detta kanske är anledningen till att vissa blivit magsjuka i indien
http://www.liveleak.com/view?i=341_1451217301
Visst kommer jag ihåg kurvorna på Grossclockner eller Stelviopasset, men ska jag återberätta min resa så blir det pausen uppe på dessa berg och inte kurvorna,Guy Martin kunde lika bra ha åkt buss, tåg eller vandrat i Indien, att han körde motorcykel märktes knappt, det var snarare Guy Martin semestrar i Indien.
Hade det varit någon annan som inte sysslade med mc-racing skulle programmet troligtvis inte nämnts här på sporthoj.com, även om personen åkte motorcykel i Indien.
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|