Grädde skrev:Ska som sagt välja gymnasieinriktning men har ingen aning om vad jag ska ta. Totalt likgiltig så det ni övertalar mig om blir det
''Create my future'' rena dokusåpan på SH
Swedie skrev:Du blev just ett moppefucko.
Haha vadårå?Vägbula skrev:skulle satsa på en Samhällslinje eller natur. fast om du inte orkar så kan du typ gå el eller nått liknade men då kan det finnas risk att du får dåligt samvete att du har slängt bort 3 år
twinner skrev:begå självmord då?
cRoC skrev:Om du inte är intresserad av något speciellt BÖR du gå natur. Natur är bra mkt vettigare än sam, som är ditt andra alternativ.
Chrille skrev:Finns det bara två alternativ numera??? För 15 år sen hade jag MINST 15 alternativ. Kanske inte världens smartaste upplägg men bätte än två.
Finns det inga yrkeslinjer längre? Bygg, industri, frisö, sömnad, restaurang osv??
kaZmur skrev:Har du bra betyg och är duktig på engelska så är IB (International Baccalaureate) att rekommendera, jag går det själv...
Mycket hårdare än slappe-natur
Onödiga saker vet jag inte om jag kan hålla med om, de flesta som går naturvetenskaps linjen vill ju bli forskare, veterinärer, cilvilingenjörer osv.Poffer skrev:Natur pluggar mer än nödvändigt. På onödiga saker etc. Teknik på friskola e det som gäller!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |